پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21878
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فیاض مدیرکل جدید استاندارد مازندران شد

    قربان فیاض طی آیینی با حضور مسلم بیات، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدیرکل جدید استاندارد مازندران معرفی شد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، در مراسمی در ساری با حضورمسلم بیات، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، امید بن عباس،مدیرکل امور استان‌ها و دبیرخانه شورای عالی سازمان و مسئولان استانی، قربان فیاض به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان مازندران معرفی شد و از زحمات سال های گذشته علی امینی نیز تجلیل و تکریم شد.

    قربان فیاض، مدیرکل جدید استاندارد استان مازندران در این مراسم تودیع و معارفه  اظهار داشت:استان مازندران ظرفیت‌های تولیدی خاصی در کشور و فراتر از ظرفیت های کشاورزی و گردشگری را دارد و امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و خدماتی که باعث رونق تولید و تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، می‌شود، داشته باشیم.

    وی در خصوص دیگر برنامه های مدیریتی خود در استاندارد استان را تشکیل شورای استاندارد و تعامل و بهره مندی از توانایی های علمی و عملی مراکز آموزشی و تحقیقاتی، سمن های مرتبط با صنعت و خدمات، مراکز بازرگانی و اصناف و تلاش برای ارتقای جایگاه استاندارد  و شناسایی آن در بین دستگاه های اجرایی و مردم بر شمرده اند.

    بیات، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران نیز بیان داشت: استان مازندران در عرصه تولید محصولات بومی و خانگی پیشتاز است که خطاب به مدیر کل جدید،ماموریت  استاندارد سازی و تخصیص کد شناسایی محصولات خانگی  را توصیه نموده اند.

    در پایان این آئین از خدمات علی امینی مدیرکل سابق استاندارد استان مازندران تجلیل و قربان فیاض به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

    فیاض اصالتا مازندرانی و اهل شهرستان بهشهر است و پیش از این مدیر کل دفتر سرمایه گذاری سازمان خصوصی سازی کشور، معاون مدیر کل دفتر کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران بخشی از کارنامه مدیریتی وی است.

    برچسب ها :