پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21475
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران :

    ۴۰۰۰ مددجو مازندران نیازمند مسکن هستند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در حال حاضر ۴۰۰۰ خانواده مددجو کمیته امداد مازندران نیازمند مسکن هستند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت‌وگویی با اشاره به حمایت های قابل توجه خیرین در خصوص کمک به مددجویان کمیته امداد در حوزه های مختلف، اظهار کرد: اطعام مهدوی، تهیه غذای گرم و تهیه سبد غذایی از جمله اولویت های کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان است.

    وی از تهیه ۸۳ هزار سبد غذایی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد سبد غذایی هر کدام به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان با کمک خیرین در دو مرحله بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در خصوص وضعیت مسکن مددجویان، ابراز کرد: در حال حاضر ۴۰۰۰ خانواده مددجو کمیته امداد مازندران نیازمند مسکن هستند که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر پروانه ساختمان گرفتند و ۸۰۰ نفر نیز با بانک قرارداد بسته اند، ۴۰۰ نفر نیز ساخت مسکن را شروع کرده اند.

    عالیشاه تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ هر مددجویی که پروانه ساخت گرفته باشد کار احداث مسکن را شروع خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: در زمینه تهیه جهیزینه نیز تاکنون ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر نیازمند به ما مراجعه کرده اند که در سال ۹۹ برای تعداد ۱۰۰ نوعروس جهیزیه تهیه شد.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به تهیه ۵۰ جهیزیه برای نوعروسان در نوشهر در سال جاری، گفت: امید است با کمک خیرین برای مابقی نوعروسان تحت پوشش نیز جهیزیه تهیه شود.

    برچسب ها :