پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21220
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اسکوچیچ:کرونا باعث شد در برنامه‌های تیم ملی خلا به وجود بیاید/به صعود به جام جهانی خوشبین هستم

    سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشبین هستم که با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم با تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  فارس،دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: در یک سال گذشته کرونا در سطح جهان به شکلی گسترده پخش شد و باعث شد مشکلات فراوانی برای تیم ملی به وجود بیاید و باعث شد تمرینات و بازی های تیم ملی بارها به تعویق بیفتد.

    وی افزود: این مساله باعث شد برای حل مشکلات راه حل‌های زیادی را مورد بررسی قرار بدهیم.مشکلات باعث شده بود تا خلا زمانی زیادی برای تیم ملی به وجود بیاید.البته ما از این خلا‌ها برای آنالیز بازیکنان خودمان استفاده کردیم.

    سرمربی تیم ملی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر تصریح کرد:در یک سال گذشته بازی های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفرهای زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم،مثلا به بلژیک، کرواسی و روسیه سفر کردیم.علاوه بر این دو کمپ تمرینی را در بوسنی و ازبکستان برگزار کردیم.همچنین تصمیم داشتیم با تیم ملی مالی در ترکیه بازی کنیم اما به خاطر کرونا این دیدار لغو شد.

    اسکوچیچ ادامه داد: از بازی با ازبکستان و بوسنی راضی هستیم چون در این دو دیدار سیستم‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار دادیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن در تغییرات صورت گرفته جواب دادند. همچنین در این ماه یک کمپ تمرینی در تهران داریم و قرار است با تیم ملی سوریه بازی کنیم.امیدوارم در این اردو راهکارهای مختلفی را برای اجرای ایده‌های مد نظر پیدا کنم.

    وی ادامه داد: من خیلی خوشبین هستم که با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم با تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

    برچسب ها :