پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ , Wednesday 17 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21193
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران تاکید کرد:

    لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات برای تحقق امر رهبری

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری، حضور پرشور در انتخابات‌های مختلف است که باید تلاش شود تا این امر تحقق پیدا کند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم نخستین سالگرد شهید خدمت عبدالله جعفرزاده فرمانده فقید سپاه فریدونکنار و گرامی‌داشت بسیجیان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و پاسداران فریدونکناری که در یک سال گذشته فوت کردند، اظهارکرد: شهید جعفرزاده فرمانده‌ای با اخلاص و بی‌ریا بود که روحیه جهادی و انقلابی داشت.
    وی خاطرنشان کرد: خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و پیمودن راه امام و شهدا از سرهنگ شهید جعفرزاده که یک جوان انقلابی بود موج میزد.

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران، اخلاص در عمل را گوهری گران‌بها دانست و تصریح کرد: همه ما ماموریم تا هیچگاه در کار و زندگی خود، اخلاص و بندگی خدا را فراموش نکنیم.

    غلامی با بیان اینکه اخلاص سردار سلیمانی او را بین مردم محبوب کرد گفت: شهید جعفرزاده که هم‌لباس سردار شهید سلیمانی بود مانند او با اخلاص و به دور از ریا کار می‌کرد و این درس را به ما داد که بی‌ریایی را مدنظر داشته باشیم.

    وی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری یکی دیگر از ویژگی‌های سرهنگ شهید جعفرزاده بود یادآورشد: در نظام اسلامی، پاسداری شغل نیست بلکه عشق است و ایشان از ته دل به انقلاب وابسته بود و از اسلام پاسداری می‌کرد.

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: در یک بررسی تاریخی می‌توانیم مشاهده کنیم که پیامبر در یک جایی مبعوث شد که مردم آنجا به تعداد روز خدا داشتند و با دست خودشان خدا میساختند و پرستش می‌کردند که اینها نشان از سختی کار پیامبر است.

    غلامی با بیان اینکه پیامبر اسلام هم مورد محاصره اقتصادی قرار گرفت خاطرنشان کرد: ما در فشار تحریم قرار داریم اما سختی دوران اصحاب خدا را نداریم.

    وی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری، حضور پرشور در انتخابات‌های مختلف است که باید تلاش شود تا این امر تحقق پیدا کند.

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران، چالش امروز کشور را سوءمدیریت دانست و تاکید کرد: مشکلات کشور ما با انتخاب فرد شایسته قابل برطرف شدن است.

    برچسب ها :