پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21043
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

    کشف ۶۵۰۰ تن نهاده‌های دامی و روغن نباتی در مازندران

    فرمانده سپاه کربلا از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت:با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران در شهرستان آمل با اشاره به کم کاری نهاد‌های نظارتی در حوزه‌های مدیریتی، اظهار کرد: سپاه با بهره گیری از حمایت‌های قانونی در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی، شهرداری ساری و شرکت گاز ورود پیدا کرده است.

    فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه عزم وجدیت سپاه بر این است که نظام مدیریتی استان با آرامش به کار و تلاش خود بپردازد، افزود: ما در خدمت مدیران هستیم تا در نهایت سلامت برای حل مشکلات مردم کار کنند و اگر افرادی و یا ارگانی بخواهد باعث اخلال در نظام مدیریتی و معیشتی مردم شود، با آن قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

    مسلمی از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت:با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.

    فرمانده سپاه کربلا به تامین سوخت نیروگاه برق نکا هم اشاره و خاطرنشان کرد: نیروگاه برق نکا دچار کمبود سوخت شده بود که با کمک به مجموعه مدیریتی نیروگاه نکا، سوخت به اندازه و به موقع برای نیروگاه تامین شد.

    مسلمی با تاکید بر اینکه یکی از سرفصل‌های اولویت‌های سپاه در فصل جهش تولید است  به تسهیل گری اشاره و  اضافه کرد: برخی از واحد‌های تولیدی که دچار مشکلات شده بودند، تسهیلات بانکی و مدیریتی ارائه شد تا سالی که رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری کردند، شکل بگیرد.

    برچسب ها :