پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20947
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ بهمن, ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر عنوان کرد:

    اجرای رزمایش الی بیت‌‌المقدس در رامسر/ حضور بیش از ۱ هزار بسیجی و ۱۰۰ تیم گشتی در این رزمایش

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر از اجرای رزمایش الی بیت‌‌المقدس دسته های رزمی پایگاه‌های مقاومت با مشارکت ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج و تعداد ۱ هزار بسیجی در سطح این شهرستان خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ محمدرضا خمسیه در گفتگویی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌‌المقدس دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت از ۱۲ بهمن با برگزاری گشت‌های شبانه، ایست‌بازرسی و توزیع بسته‌های بهداشتی در حال اجرا است.

    وی افزود: رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان رامسر با حضور ۱ هزار بسیجی با هدف تقویت و ایجاد برقراری توازن در حوزه‌های امنیتی، دفاعی و مشارکت فعال در حوزه‌های امدادی جهت آمادگی کامل در مواجهه با حوادث مترقبه و غیرمترقبه در شهرستان رامسر با اجرای وضعیت‌های مختلف به اجرا در آمده است.

    فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: انقلاب اسلامی و نقش بسیج همگانی مردم و جوانان از آغاز نهضت بی بدیل بوده است و می بینیم که همچنان بسیج و بسیجی با رشادت و فداکاری در همه میدان ها و عرصه های ایران اسلامی حضوری پررنگ و اثرگذاری ماندگاری را از خود به نمایش می گذارد.

    وی در ادامه با تشریح زوایای رزمایش الی بیت‌المقدس پرداخت و در بیان اهداف رزمایش گفت: در این تمرین تاکتیکی سپاه در سطح شهرستان به دنبال اجرای رزمایش در سطوح راهبردی، عملیاتی و تکنیکی است و ارتقای امنیت پایدار و بالا بردن سطح آمادگی رزمی پایگاه‌های مقاومت از اهداف این این رزمایش است.

    خمسیه با اعلام جزییات این رزمایش در طول دهه مبارک فجر تصریح کرد: در این رزمایش بیش از ۱ هزار بسیجی در ۵۰ پایگاه مقاومت و در قالب ۱۰۰ تیم گشتی به همراه ۵ تیم ایست‌بازرسی به اجرای ماموریت‌های محوله پرداختند.

    وی در پایان با اشاره به انجام خدمات اجتماعی در این رزمایش عنوان کرد: بیش از ۲ هزار ماسک و بسته بهداشتی در طول مدت اجرای رزمایش به وسیله تیم های ایست‌و بازرسی و گشتی در بین مردم توزیع شد.

    برچسب ها :