پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20902
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    استاندار مازندران:

    به نتیجه رسیدن طرح‌های توسعه‌ای در مازندران با وحدت و تعامل

    استاندار مازندران، گفت: خوشبختانه در سایه تعامل و وحدت نظر بسیاری از طرح‌ها که سال ها در استان معطل مانده بود، به تحقق رسیده است. ‎

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، احمد حسین زادگان در برنامه تلویزیونی جهش با موضوع مازندران در مسیر توسعه، افزود: افتتاح پروژه های عمرانی بصورت هفتگی توسط دولت و با همکاری صداوسیما اقدام مناسبی است.

    وی بیان کرد: در مازندران پروژه های مهمی همچون نیروگاه زباله سوز نوشهر، کارخانه ام دی اف بندر آمیراباد، نیروگاه برق چمستان و نور از جمله این موارد بوده است.

    استاندار مازندران یادآور شد: علیرغم همه تحریم های ظالمانه و بلایای طبیعی همچون سیل و کرونا که تنها با دوران جنگ شبیه است، شاهد افتتاح پروژه های مختلف و قابل توجهی در طی سال می باشیم که این آمار بیانگر رشد و افرایش در این راستا است.

    مقام عالی دولت در استان، عنوان کرد: امسال ۱۰۱۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر بهره برداری می شود که ۷۲ پروژه به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد کلنگ زنی می شود.

    وی ادامه داد:۱۲۹ پروژه صنعتی تولیدی با ارزش اعتباری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی و بهره برداری می شود که ۳۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

    استاندار گفت: ۲۱۳ پروژه عمرانی در توزیع نیروی برق با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر و ۸۸ پروژه در بخش جهاد کشاورزی و ۶۶ پروژه در حوزه راه و ۳۳ پروژه در بخش مخابرات که ۴۷۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه های این حوزه می باشد و همچنین ۲۲ پروژه توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    حسین زادگان با بیان این که اختلاف سلایق امری طبیعی است و نباید مانع توسعه استان شود، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل، وحدت و هم افزایی خوبی بین قوای مختلف و ارکان قدرت در استان وجود دارد و بسیاری از طرح های توسعه ای که سال ها بر زمین مانده بوده در سایه وحدت نظر به تحقق رسیده است.

    استاندار مازندران، گفت: با محوریت آیت الله لائینی، نماینده ولی فقیه در استان به ایجاد وحدت در استان کمک شایانی شده است و رسانه ها و اصحاب جراید نقش مهمی در این راستا داشتند.

    وی ابراز داشت: دست یابی به توسعه و رفاه مردم هدف والا و مهم نمایندگان و دولت در استان و همه مسئولین است که با گفت و گو، اشتراک نظر و وفاق دست یافتنی می باشد و گفت و گو در خصوص موضوعات اساسی و ایجاد انسجام و وفاق هدفگذاری اصلی استان است، اختلاف نظر معناداری در موضوعات توسعه معناداری وجود ندارد.

    حسین زادگان، گفت: منطقه آزاد مازندران با وحدت و تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیریت ارشد دولت در مرحله نهایی تصویب و تایید قرار دارد هرچند نظرات و دیدگاه های مختلفی در این راستا وجود دارد لیکن با استفاده از ظرفیت های استان مازندران در سطوح مختلف نظام پیرامون رفع ابهام منطقه آزاد مازندران اقدامات لازم صورت گرفته است.

    وی یادآور شد: مازندران ۱۰۰ درصد ام دی اف کشور را تولید می کند که در حوزه صنایع سلولزی استان ما پیشتاز می باشد.

    استاندار بیان کرد: زراعت چوب به عنوان یک پروژه اولویت دار مورد حمایت دولت می باشد و توجیه اقتصادی دارد و تاکنون ۳۶۰ هکتار زراعت چوب در مازندران اجرایی شده است.

    برچسب ها :