پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20544
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ دی, ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > ویژه ها
  •   

    استاندار مازندران مطر:ح کرد

    افزایش تست گیری کرونا در شهرستان های قرمز

    استاندار مازندران گفت:افزایش تست گیری کرونا در شهرستان های قرمز در دستور کار قرار می گیرد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، احمد حسین زادگان در نشست با فرمانداران با اشاره به این که قبل از شیوع موج سوم کرونا جلسه ای با فرمانداران برگزار و گزارش کامل اقدامات انجام‌شده در شهرستان ها دریافت شد، افزود: اکنون نیز مقررشد؛ اطلاع رسانی به مردم افزایش یابد، نظارت ها بر حمل و نقل عمومی، پمپ بنزین ها و دیگر اماکن شلوغ و پرتردد بیشتر شود.

    وی با قدردانی از اصناف و بازاریان، گفت: اصناف و بازاریان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که باید بررعایت بیشتر این صنف تاکید و دقت کنیم.

    استاندار مازندران افزود: افرادی که به کرونا مبتلا هستند باید در قرنطینه کامل باشند که به این افراد با همکاری بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی کمک وحمایت لازم ارایه می شود و کمیته حمایتی نیز به افراد آسیب دیده کمک‌ می کند.

    وی با بیان این که در این زمینه قطعا نظارت ها نیز بیشتر می شود و همه اقشار مردم باید مشارکت فعالانه داشته باشند، تصریح کرد: رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی برای گذر از این مقطع باید سطح و گستره اطلاع رسانی را وسیع تر نمایند.

    رییس ستاد مقابله با کرونا مازندران، یادآور شد: به گوش رسیدن صدای واحد در مقابله با ویروس کرونا در استان زمینه را برای توفیق در این مسیر فراهم می کند و این مهم یک ضرورت است تا با همدلی بتوانیم از شرایط فعلی خارج شویم.

    استاندار با تاکید بر این که افزایش تست گیری کرونا در شهرستان های قرمز در دستور کار قرار گیرد، افزود: فرمانداران جلسات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا را راسا برگزار کنند و به صورت میدانی در ایست و بازرسی ها و بازار حضور پیدا کنند و بر رفت و ِآمدها در ورودی و خروجی شهرستان نظارت شدید اعمال نمایند.

    او با اشاره به این که شرایط ویژه مازندران با تمام کشور متفاوت است و به دلیل رفت و آمدها، تراکم جمعیتی، ترددبالای درون شهری و دورهمی ها رصد و نظارت تمام وقت باید اولویت فرمانداران و دستگاه های اجرایی باشد، گفت: برگزاری هر گونه مراسم و تجمع مطابق ابلاغ ستاد ملی کرونا ممنوع است و همه باید تابع تصمیمات این ستاد باشند.

    حسین زادگان اظهارکرد: باید مداخلات را افزایش دهیم و قرنطینه و ایزوله اصلی‌ترین دستور کار است که سپاه در طرح شهید سلیمانی مسئولیت آن را به عهده گرفته‌ است و عملکرد قابل توجهی داشته است.

    استاندار با بیان این که مسئولان شهرستانی و استانی نباید دچار عادی انگاری شوند، ابراز داشت: از برخی تندخویی ها هم ناراحت نشوید، چرا که ما موظف هستیم به هر طریقی سلامت مردم را تامین کنیم و از جان آنان در برابر خطر کرونا صیانت نماییم.