پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20537
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ دی, ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اتاق اصناف رامسر اعلام کرد :

    لِه شدن کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی

    رئیس اتاق اصناف رامسر با بیان اینکه کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی، لِه شده‌اند و به خاطر همین تعطیلی‌ها، کسبه دارد تاوان سختی می‌دهند؛ گفت: درصد بالایی از اصناف مشمول رامسر، در اجرای محدودیت‌ها مشارکت و همراهی کردند.

    به گزارش رامسرنوین ، بهمن جعفری در خصوص آخرین وضعیت بازار رامسر پس از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرهای قرمز مازندران، اظهار کرد: از روز گذشته، محدودیت‌های جدید کرونایی در رامسر که یکی از ۴ شهر قرمز استان بوده، آغاز شده است.

    وی افزود: طی محدودیت‌های جدید اعلام شده تنها مشاغل سطح یک مجاز به بازگشایی واحدهای صنفی خود هستند و مشاغل سطح دو، سه و چهار مجاز به بازگشایی واحدهای صنفی خود تا پایان شرایط قرمز، نیستند.

    رئیس اتاق اصناف رامسر، خاطرنشان کرد: وضعیت کسبی در رامسر راکد و شرایط برای کسبه و فعالین صنفی در دوران کرونا بسیار سخت شده است.

    جعفری ادامه داد: به زبان عامیانه، کسبه زیر پای محدودیت‌های کرونایی، لِه شده‌اند و به خاطر همین تعطیلی‌ها، کسبه دارد تاوان سختی می‌دهند.

    وی بیان کرد: کسبه رامسر شدیداً از سرگیری مجدد محدودیت‌ها گله‌مندند و واقعا تعطیلی‌های پی در پی و عدم فعالیت صنفی، آن‌ها را در بازپرداخت هزینه‌ها و گذران زندگی با مشکل مواجه کرده است.

    رئیس اتاق اصناف رامسر، تاکید کرد: با همه این مشکلات و گله‌مندی‌ها، درصد بالایی از اصناف مشمول رامسر، در اجرای محدودیت‌ها مشارکت و همراهی کردند.

    جعفری ابراز امیدواری کرد شرایط کرونایی قرمز رامسر با همراهی و رعایت بیشتر مردم، به نارنجی و زرد تغییر یابد تا شرایط مساعدتری برای اصناف رقم بخورد.

    به گفته وی، ۵ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در رامسر مشغول فعالیت هستند که تعداد قابل توجهی از این عدد، جزو سطوح دو، سه و چهار قرار دارند که معیشت‌شان در روزگار سختی قرار دارد