پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20489
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ دی, ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

    طرح شهید سلیمانی باید استمرار داشته باشد

    جلسه طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر بهداشت و رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، جلسه طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) صبح امروز و با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

    سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: یاد شهدای جبهه های مقاومت به ویژه یاد و خاطره سردار سلیمانی را که در آستانه سالگرد آن شهید عزیز قرار داریم، گرامی می داریم.

    وی افزود: حدود ۴۰ تا ۴۵ روز از آغاز طرح شهید سلیمانی می گذرد که طرح و پروژه ای بزرگ بین دستگاه های کشور و مردم پایه بود که در این طرح مردم و مسئولان استانی و شهرستانی همراه شدند و آمارها حاکی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی در قطع زنجیره ویروس کرونا است.

    رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همان طور که این طرح شروعی خوب داشت، ان شاءالله در آینده استمراری خوب تر را داشته باشد تا این ویروس کنترل شده و بتوانیم مرحله ریشه کنی را آغاز کنیم.

    سردار سلیمانی با بیان اینکه آمارهای خوبی را استان ها در کاهش آمار مبتلایان داشتند که نشان از هدف گذاری درست است، ادامه داد: تا الان بیش از ۱۷ میلیون خانوار که جمعیت ۶۲ را شامل می شوند غربالگری شدند که این مهم با بیش از ۴.۵ میلیون سفیر سلامت در کشور انجام شده است.

    وی در پایان افزود: از کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکر می کنیم که همکاری بسیار خوبی در اجراب این طرح داشتند.