پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20187
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ آذر, ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > ورزشی
  •   

    ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

    استقلال در فکر صدرنشینی/ نبرد ماشین و تراکتور زنگ زده!

    هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو بازی دیگر پیگیری می‌شود.

    به گزارش رامسر نوین به نقل از ایسنا ، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (یک‌شنبه) با انجام دو بازی دیگر پیگیری می‌شود. شهرخودرو از استقلال پذیرایی خواهد کرد و در داربی تبریز ماشین‌سازی و تراکتور – که این روزها شرایط خوبی ندارند – به مصاف یکدیگر می‌روند.

    ماشین‌سازی تبریز – تراکتور ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

    دو تیم تبریزی که این روزها شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، باید در هفته ششم داربی تبریز را برگزار کنند. چندی پیش وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم ماشین‌سازی از هدایت این تیم تبریزی کنار رفت و سعید اخباری جانشین موفقت او در این تیم شد.

    قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک امتیاز در انتهای جدول مسابقات قرار دارد و اگر با این شرایط جلو برود، می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک قلمداد شود. از طرفی دیگر تیم تراکتور وضعیتش مقداری از ماشین‌سازی بهتر است اما خود تراکتوری‌ها می‌دانند که انتظار هوادارانشان از این تیم خیلی بیشتر است.

    تراکتور با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و به تازگی مسعود شجاعی موقتا هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. تراکتور با کسب پیروزی در این بازی می‌تواند شرایط بهتری برای خود رقم بزند و باید دید مسعود شجاعی در این بازی که مسئولیت خیلی بیشتری روی گردنش است، چه عملکردی مقابل ماشین‌سازی بر جای می‌گذارد.

    شهرخودرو – استقلال ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه امام رضا مشهد

    یکی از جذابیت‌های بازی شهرخودرو و استقلال، تقابل نیمکت‌های استقلالی دو تیم است. شهرخودرو روی نیمکت خود مهدی رحمتی را می‌بیند که کادرش را هم استقلالی‌های سابق تشکیل می‌دهند. در استقلال هم محمود فکری و کادر تمام استقلالی‌اش حضور دارند و این می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند. شهرخودرو با یک امتیاز کمتر از استقلال و با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و آبی‌پوشان پایتخت با ۸ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند.

    آبی‌پوشان پایتخت در این بازی نفرات مهمی همچون وریا غفوری، مسعود ریگی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد و این مساله می‌تواند کار را برای آبی‌ها سخت کند. شاگردان محمود فکری با پیروزی در این بازی می‌توانند به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کنند و باید دید تقابل تفکرات مهدی رحمتی و محمود فکری چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت و چه تیمی می‌تواند نتیجه را به نفع خودش تمام کند.