پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20013
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ فروردین, ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    نائب رییس شورای شهر رامسر:

    اختصاص ۲۱ میلیارد تومان جهت احداث پروژه های عمرانی شهر

    نائب رییس شورای شهر رامسر از اختصاص مبلغ ۲۱ میلیارد تومان جهت احداث پروژهای عمرانی در سطح شهر رامسر خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، محمد جعفر خلخالی نائب رییس شورای شهر رامسر از اختصاص مبلغ ۲۱ میلیارد تومان جهت احداث پروژهای عمرانی در سطح شهر رامسر خبر داد.

    وی تصریح کرد: دوبانده کردن خیابان شهید مداح در منطقه شیرلو از جمله برنامه های عمرانی شهرداری و شورای شهر رامسر است.

    خلخالی به اجرای پروژه پل روگذر میدان بسیج در قسمت باند مخالف کمربندی فاز یک به طول ۲۵۰ متر اشاره کرد و اظهار کرد: نوع سازه پل روگذر به صورت بتنی و شمع کوبی خواهد بود که در هنگام اجرای آن مشکل ترافیکی چندانی در منطقه یاد شده به وجود نخواهد آمد.

    رییس کمیسیون عمران شورای شهر رامسر تعریض پل چپرسر و پروژه پل پرده سر خیابان شهید بهشتی به صورت طراحی فلزی را از دیگر برنامه های شهرداری و شورای شهر رامسر دانست و یادآور شد: فراخوان جهت طراحی پل عابر پیاده در خیابان شهید بهشتی بر رودخانه صفارود منتشر شده که با اجرای این طرح خیابان شهید بهشتی (لاتمحله) به پشت بانک ملی بازار رامسر متصل خواهد شد

    وی افزود: اعتبار پل پردسر آماده است که جهت کار اجرایی آن منتظر انتشار آگهی مناقصه در روزنامه و انتخاب پیمانکار واجد شرایط هستیم.

    خلخالی بیان کرد: با اجرای این پروژه ها به میزان قابل توجهی از بار ترافیکی سطح شهر رامسر به ویژه در محدوده چهار راه بسیج و خیابان شهید بهشتی کاسته خواهد شد.

    این مسئول از پیگیری های شمس الله شریعت نژاد نماینده مجلس، محمد آزاد فرماندار  مظاهر باقرسلیمی شهردار و اعضای شورای شهر رامسر در راستای اجرای این طرح های بزرگ و مهم شهری قدردانی کرد.