پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19983
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ فروردین, ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    دولت با سیاست های حمایتی در کنار مردم به ارتقای کیفیت و خرید کالای ایرانی کمک کند

    امام جمعه رامسر گفت: نقش دولت و مسئولان در کنار مردم بسیار مهم است و بایستی با نظارت و سیاست های حمایتی در ارتقای کیفیت و افزایش خرید کالای ایرانی نقش موثری را در این بین ایفا کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در اولین نماز جمعه سال ۹۷ در بین نمازگزاران جمعه شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تبریک آغاز سال نو گفت: از همه همشهریان به خاطر مهمان نوازی و صبر و حوصله شان در ایم تعطیلات نوروز به واسطه ازدحام گردشگران قدردانی می کنم.

    وی افزود: ورود و استقرار مسافران نوروزی در شهرستان رامسر طبق آماری که داده شده است نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده است و این امر به موجب تلاش هایی است که در چند سال اخیر انجام شده است تا مسافران رامسر را به عنوان یک مقصد برای اسکان و استقرار انتخاب کنند.

    امام جمعه رامسر در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان شهرستانی و شهری بیان کرد: خوشبختانه ظاهر شهر رامسر بسیار زیبا شده است و انتظار داریم در آینده نیز این روند ادامه پیدا کند تا در کنار زیبایی های خدا دادی امکانات و زیبایی های مدرن هم در شهر توسعه پیدا کند.

    وی با اشاره به ارزش سنت مهمان نوازی و رعایت حال مهمانان در شهرستان رامسر تصریح کرد: انتظار می رود مهمانان نوروزی رعایت قرهنگ و شئونات اسلامی را داشته باشند.

    وی تاکید کرد: رفتارهایی که در سطح شهر توسط برخی مسافران انجام می شود قابل قبول نیست و انتظار داریم ماموران نیروی انتظامی بدون خشم و خشونت و با اخلاق و احترام تذکرات جدی را داشته باشند.

    حجت الاسلام رضایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی ایشان در مشهد مقدس اظهار کرد: حقیقتاً بیانات حضرت امام خامنه ای در اول هر سال بسیار تاثیر گذار و برای آحاد جامعه و به ویژه مسئولان راهگشا است که می طلبد همه ما این رهنمود ها را سر لوحه کارها و اقدامات خود قرار دهیم.

    وی افزود: در سال جاری حضرت آقا جهت پیام و شعار سال خود را متکی به همت مردم قرار داده اند و این بدین معنا است که این بار بایستی آحاد جامعه برای کمک به اقتصاد و معیشت خود به همدیگر کمک کنند.

    وی اظهار کرد: تکیه برجوان ها و تعصب آنها در حمایت از کالای ایرانی یکی از موارد مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن توجه دارند و می طلبد مسئولان هم این سیاست را دنبال کنند.

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه خرید کالای ایرانی موجب ارتقای کیفیت آن نیز می شود یادآور شد: متاسفانه تبلیغات مخربی درباره کیفیت کالای ایرانی می شود با وجود اینکه بسیاری از کالاهای ایرانی از کیفیت خوب و بسیار بالایی برخوردار هستند.

    وی در پایان با تاکید بر حمایت و خرید کالای ایرانی در سال ۹۷ گفت: نقش دولت و مسئولان در کنار مردم بسیار مهم است و بایستی با نظارت و سیاست های حمایتی در ارتقای کیفیت و افزایش خرید کالای ایرانی نقش موثری را در این بین ایفا کنند.