پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19954
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ اسفند, ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱
  • شما اینجا هستید :خبر برگزیده
  •   

    فرمانده سپاه رامسر عنوان کرد:

    اعزام ۳۴۳ بسیجی از رامسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور

    فرمانده سپاه رامسر گفت: تعداد ۳۴۳ بسیجی در قالب ۵ کاروان برادران و ۲ کاروان خواهران به مدت ۵ شبانه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد محمدی در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت وگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: در راستای اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی در سال جاری به همت اردویی سپاه ناحیه رامسر کتابچه ای با عنوان سفری به دیار نور تهیه شده که در آن شهدای شهرستان معرفی می شوند.

    وی افزود: تهیه این کتابچه و معرفی شهدایی که در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیدند موجب شناخت بیشتر بسیجیان نسبت به شهدای منطقه و دیار خودشان است و همچنین باعث می شود تا کاروان های راهیان نور لحاظ فرهنگی و معنوی تجدید میثاقی را با شهدا داشته باشند.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه در هر کاروانی راوی و روحانی کاروان پیش بینی کردیم بیان کرد: تعداد ۳۴۳ بسیجی در قالب ۵ کاروان برادران و ۲ کاروان خواهران به مدت ۵ شبانه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

    وی با بیان اینکه سپاه رامسر در تابستان سال جاری نیز کاروان های راهیان نور را در مناطق عملیاتی غرب کشور به تعداد ۹۹ بسیجی راه اندازی کرده بود تصریح کرد: به طور کامل در سال جاری توانستیم ۳۴۲ بسیجی را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کنیم که در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی در این امور نتایج بسیار خوبی را مشاهده کردیم.

    سرهنگ محمدی در پایان ضمن تشریح ریز برنامه های اعزام کاروان های راهیان نور خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در قالب کاروان های راهیان نور شهدا و روحیه ایثار و فداکاری آنها را در همه امور زندگی شان به جوانان و اقشار مختلف بسیجیان بشناسانیم زیرا دفاع مقدس برگی زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که باید درس های زیادی را برای زندگی خود از آن کسب کنیم.