پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19912
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ اسفند, ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در رامسر برگزار شد+تصاویر

    مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت رامسر با حضور فرمانده سپاه این شهرستان صبح امروز در سالن همایش های اردوگاه شهدای هفتم تیر برگزار شد.

    به گزارش رامسر نوین، سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه با عرض خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی نورچشم و عضو اصلی انقلاب بوده و از بدو انقلاب رشد کرده و به کمال رسیده است.

    وی افزود: امروزه دشمن نقاط حساس را در نظر گرفته و در فکر ضربه زدن به ارکان نظام است و هدف آن بازداشتن نهاد بسیج و سپاه در تمام عرصه ها و فعالیتهای گوناگون است.

    محمدی گفت: سپاه و بسیج دو هدیه ارزشمند امام خمینی رحمه الله علیه است که کشور را در سخت ترین توطئه ها یاری کرده و اگر پیشکسوتان دوران جنگ نبودند بی شک با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم میکردیم.

    فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه دشمنان همواره دنبال تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما با عنایت خداوند و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب در مسیر و مقصد اصلی اسلام که دفاع از ارزشهاست قرار گرفته است گفت: ۷۰ درصد جمعیت کشوز زیر ۴۰ سال هستند که شاهد دوران جنگ نبودند و این اهداف و دستاوردهای نظام باید به افرادی که دوران جنگ را لمس نکردند انتقال یابد تا شبهاتی که در فضای مجازی و حقیقی وجود دارد در امان بمانند.

    وی افزود: اگر در مسائل رفاه زندگی غرق بشویم و جهت گیری انقلابی را به غفلت بسپاریم به ابهت انقلاب ضربه زده ایم و آفتها همه ما را تهدید میکند.

    حجت الاسلام تسخیری در این مراسم با بیان اینکه دشمن تلاش میکند نهادهای انقلابی را تحت فشار قرار دهد گفت: امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی پایلوتی ایجاد و شرایطی فراهم کرد که امروز جغرافیای مکتب امام تغییر کرد که برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

    وی با اشاره به اینکه امام مسیر انقلاب را تعیین کرد و جمهوری اسلامی را بنا نهاد گفت: یکی از اشتباهات بزرگ غرب از همان روزهای اول انقلاب مبارزه و دشمنی با مردم بود و ۸ سال هر چه کرد نتوانست پاسخی دریافت کند‌.

    وی افزود: انقلاب اسلامی امروزه در جهان با عالم گفتگو میکند و تمام تلاش دشمن برداشتن نام انقلابی گری از مردم است که هوشیاری مردم سبب شکست آنها میشود.

    حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: در راه پیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ در رفراندوم ملی مردم گفتند از نظام و مسئولین نظام شکایت داریم ولی اصل نظام را قبول داریم و به عشق رهبر آمده ایم

    در ادامه این مراسم از ایثارگران و جهادگران مدافع حرم با اهدای جوایز از طرف سپاه رامسر تجلیل شد.