پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19870
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده عملیات فتح منطقه نبل و الزهرا سوریه در رامسر گفت:

    دشمنان ما در سوریه و منطقه پیام جمهوری اسلامی را دریافت کردند/ لزوم تلاش همه جانبه برا ایجاد اقتدار اقتصادی در سایه امنیت پایدار

    فرمانده عملیات فتح منطقه نبل و الزهرا سوریه در رامسر گفت: دشمنان ما در جنگ سوریه و منطقه پیام جمهوری اسلامی را دریافت کردند و می دانند که نیروی های سپاه اگر در جنگ سوریه به طور جدی ورود می کردند جنگ با داعش و شکستش به یک سال نمی کشید.

    به گزارش رامسرنوین، سردار حق بین فرمانده سرافراز فاتح منطقه نبل و الزهرا در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان رامسر شهید مصطفی تاش موسی در مصلی جواد الائمه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امروز در دنیا اتفاقاتی می افتد که ما باید برای آن و فکر و برنامه ریزی کنیم تا از سختی ها و نقشه هایی که دشمنان برای ما دارند تا سرافراز بیرون بیاییم.

    وی افزود: کشور ما دارای تاریخ و تمدن است و این تاریخ و تمدن جزیی از هویت ما به حساب می آید که باید خودمان را در برابر تهدیدها به واسطه فرهنگ اسلامی و تمدن ملی خودمان ایستادگی کنیم.

    این سردار جبهه مقاومت در ادامه بیان کرد: جامعه ای که انسان های بزرگ را در خود جای می دهد دارای ارزش و عزت است زیرا بزرگان چنین جامعه ای چراغ هدایت برای همه هستند.

    وی تصریح کرد: دشمنان ما پس از شکست های متعدد در منطقه با توطئه جدیدی به نام داعش می خواستند تا با تشکیل دولت مشترکی در کشورهای عراق و سوریه جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند.

    وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی حتی فکر این را نمی کردند که جمهوری اسلامی بتواند در خارج از مرزهای خود چنین برنامه ریزی را در حوزه نظامی انجام دهد اظهار کرد: تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و از طرف دیگر جان فشانی سربازان ولایت باعث شد تا داعش با همه تجهیزاتی که داشت متحمل شکست شود.

    سردار حق بین تاکید کرد: جنایت های داعش در چنین عصر و زمانی منحصر به فرد و غیر قابل باور بود و این در حالی اتفاق می افتاد که داعشی ها با پرچم توحیدی و مزین به نام رسوال الله (ص) اعلام موجودیت می کردند.

    وی افزود: نگرش انسان هایی که به دنبال شناخت اسلام بودند و حتی نگاه جامعه های غربی نسبت به چنین اقداماتی کاملا به ضرر اسلام بود و این هدف در کنار دیگر اهداف دشمن یکی از نقشه هایی بود که استکبار آن را دنبال می کرد.

    وی با بیان اینکه تکلیف ما در حال حاضر برای جامعه اسلامی خودمان باید کار و تلاش در جهت رونق اقتصاری باشد یادآور شد: امروز متاسفانه وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی ما دچار ضعف و اشکال است که می طلبد همه ما بویژه دولتمردان برای این امور کار و تلاش شبانه روزی داشته باشند.

    این فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: دشمنان ما در سوریه پیام جمهوری اسلامی را دریافت کردند و می دانند که نیروی های سپاه اگر در جنگ سوریه به طور جدی ورود می کردند جنگ با داعش و شکستش به یک سال نمی کشید.

    وی اظهار کرد: امروز دشمنان ما در حوزه اقتصادی برای جمهوری اسلامی نقشه های مختلف و پیچیده ای دارند و این در حالی است که در داخل نیز به دلایلی راه نجات و دفاع از این توطئه ها سخت طی می شود.

    وی اضافه کرد: موضوع اقتصاد و فرهنگ دو مقوله است که با هم در ارتباط هستند و این دو موضوع در سایه امنیت می توانند نمود داشته باشند.

    سردار حق بین در ادامه با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی در امنیت پایدار است خاطر نشان کرد: در امنیت پایدار می بایست تلاش کنیم تا در حوزه اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم و به واسطه این ها اقتدار خودمان را چند برابر کنیم.

    وی در پایان ضمن تاکید بر روی مباحث فرهنگی و جنگ نرم گفت: جبهه جنگ نرم نیز با وجود همه نقشه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی در حال فعالیت است که انتظار می رود خانواده ها و جوانان با هوشیاری و بصیرت خود در فضای فرهنگی و جنگ نرم توطئه های بدخواهان این ملت را نقشه بر آب کنند.