پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19836
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد:

    جمهوری اسلامی ایران امروز اولین قدرت منطقه ای محسوب می شود/ لزوم ورود جدی روئسای سه قوه نظام برای حل مطالبات مردم

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: روئسای سه قوه و عناصر این سه قوه برای رفع مشکلات و مطالبات مردم بی تعارف با متخلفان برخورد کنند و برای حل مطالبات مردم ورود جدی داشته باشند.

    به گزارش رامسرنوین، شمس الله شریعت نژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم انقلابی شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: مردم ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ در مقابل استکبار جهانی ایستادند و نظام منحوس پهلوی را که به عنوان ژاندارم منطقه در خدمت آمریکا بود را نابود کردند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

    وی افزود: آمریکا و کشورهای منطقه برای ایران و ملت این کشور هیچ ارزرشی قائل نبودند و به واسطه چپاول انرژی و ثروت های این مرز و بوم همیشه سایه شوم استکبار جهانی بر سر این مردم وجود داشت.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در ادامه بیان کرد: مردم ایران با رهبری بنیان گذار انقلاب اسلامی رژیم منحوس پهلوی را عزل کردند و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی این مملکت را به اوج اقتدار رساندند.

    وی با اشاره اینکه زحمت ها و خون های پاک زیادی برای استقلال این مملکت صرف شده است تصریح کرد: دشمنان همیشه از اول انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به استقلال این نظام از کوچک ترین اختلافات مذهبی، گویشی و قومیتی بهانه ای ساختند تا بتوانند در بین این ملت اختلاف و جنگ داخلی ایجاد کنند اما بصیرت و هوشیاری مردم و رهبران این انقلاب ما همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

    وی با بیان اینکه دشمنان این مردم در اوایل انقلاب جنگ همه جانبه را بر علیه این کشور و این نظام تحمیل کردند تاکید کرد: مردم و جوانان فداکار ایران اسلامی در دفاع مقدس ابستادند و با نثار خون و مال خود این انقلاب الهی را حفظ کردند اما دشمنان پس از شکست در جنگ مجدداً تحریم اقتصادی و جنگ نرم را بر علیه ما آغاز کردند که همچنان نیز ادامه دارد.

    شریعت نژاد اظهار کرد: در حوادث اخیر شاهد بودیم که وقتی موضوع سیاسی شد، مردم ما سریع متوجه شدند و صف خودشان را از کسانی که دنبال تقابل با اسلام و این انقلاب بودند جدا کردند .

    وی گفت: هویت ضد استکباری مردم ما با وجود همه مشکلات و تحریم ها را در این راهپیمایی می بینیم و امروز مشاهده می کنیم که جمهوری اسلامی رو به جلو است و به عنوان یک قدرت بلامنازع شناخته می شود و در مسائل بین المللی حرفی برای گرفتن دارد.

    وی با اشاره به تشکیل گروه های تروریستی مختلف و نقشه دشمنان در منطقه در این زمینه گفت: دشمنان ما با چنین برنامه های می خواهند در وهله اول دین اسلام را دینی خشونت طلب نشان دهند و از طرفی با جنگ های داخلی مسلمانان را با خود مشغول کنند تا با آرامش خیال به برنامه ها و استعمار خود در جهان بپردازند.

    نماینده مردم رامسر با بیان اینکه جوانان ما امروز همانند جوانان دهه های اول انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که جانباز دفاع مقدس ما دغدغه دارد و برای حفظ این نظام مجدداً پا در عرصه جهاد می گذارد و با رفتن به سوریه به عنوان مدافع حرم تلاش می کند تا در آنجا نیز از انقلاب اسلامی ایران دفاع کند و در این راه شهید می شود.

    وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین قدرت منطقه محسوب می شود و به واسطه همین قدرت است که دشمنان فشارها و دشمنی های خود را بیشتر کرده اند و اگر می بینیم که به سمت کشورهای مختلف برای جنگ می روند اما به سمت ایران جرات آمدن ندارند به واسطه قدرت این نظام است.

    وی با اشاره به قدرت نظامی این انقلاب در حوزه دفاعی یادآور شد: دستاوردهای این نظام پس از انقلاب اسلامی بسیار چشم گیر بوده است و ما باید شکرگزار این نعمات انقلاب اسلامی ایران باشیم.

    شریعت نژاد در ادامه بیان کرد: در شهر رامسر با همه محدودیت ها پیشرفت های زیادی را داشتیم و این مرهون خون شهدا و تلاش همه خدمتگزاران در طول سال های مختلف است.

    وی تصریح کرد: کاهش قدرت خرید مردم در شان نظام اسلامی نیست و تخلفاتی همچون رشوره خوری و مال مردن خوردن باید توسط دستگاه های ذیربط برخورد جدی شود زیرا برای این انقلاب شهیدانی زیادی را دادیم.

    وی مطالبه مردم را رفع مشکلات اقتصادی و برخورد با متخلفان کلان دانست و اظهار کرد: روئسای سه قوه و عناصر این سه قوه برای رفع مشکلات و مطالبات مردم بی تعارف با متخلفان برخورد کنند و برای حل مطالبات مردم ورود جدی داشته باشند.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در پایان گفت: همه ما بایدتلاش کنیم تا سخن مقام معظم رهبری که دغدغه حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات مردم را دارند بر روی زمین نمایند و هر چه سریعتر این امور مهم را دنبال کنیم.