پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19834
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد:

    راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی است/ یاد شهدا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید در برابر چشمان مسئولان باشد

    فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی است، گفت: ملت ایران ملتی حماسه ساز است و بدون تردید راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مطلع فروزان و جلوه وحدت و اقتدار ملت ایران در لوای پرچم پرفروغ اسلام است.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد محمدی در گفت وگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: نزدیک به چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، انقلابی که موجب شد ملت ایران به هویت ملی و اسلامی خود دست پیدا کنند و نور امید و نشاط را به دل مسلمانان و مستضعفان جهان بازگرداند.

    وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تهدیدها و تحریم ها با از خود گذشتگی یاران وفادار ولایت و در ایستادگی مردم همیشه در صحنه این مرز و بوم توانست در مسیر رشد و بالندگی گام های بزرگی را بردارد.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اشاره به حضور حماسی و همیشگی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور مردم ولایتمدار شهرستان رامسر همراه با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت خواهد کرد که این مردم همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی وفادارند و هرگز از این آرمان ها عقب نمی نشینند.

    وی با اشاره به اینکه حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی حامل دو پیام مهم است که می بایست همه به آن توجه کنیم، تصریح کرد: اولین پیام این حضور خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام است که با نگاه به اقتصاد مقاومتی بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند.

    وی اضافه کرد: دومین پیام این حضور نشان دهنده نفرت از ظالمین جهان و در راس آنان شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب است که همیشه به دنبال ظلم و غارت ملت ها هستند.

    سرهنگ محمدی با اشاره به تحرکات ضد انقلاب در ماه های گذشته و ضربه به اموال عمومی و جان برخی از مردم بی گناه در برخی از شهرها گفت: با توجه به دشمنی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و توطئه و اغتشاشات اخیر مردم انقلابی ایران اسلامی حضور پرشورتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و پاسخ دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را با حضور حماسی خود خواهند داد.

    وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نقطه عطف همدلی مردم و مسئولان نظام دانست و اظهار کرد: نگاه همه دشمنان قسم خورده این انقلاب به راهپیمایی هایی همچون ۲۲ بهمن است و می طلبد تا همه دلسوزان این میهن اسلامی با شرکت خود تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

    فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی است، گفت: ملت ایران ملتی حماسه ساز است و بدون تردید راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران لوای پرچم پرفروغ اسلام است.

    وی در پایان گفت: هر کجا و هرگاه از گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده شود همه ما باید چهره شهدا و نقش خونین شهادت را در برابر چشم هایمان پدیدار کنیم و بدانیم که عزت و اقتدار امروزمان مرهون خون شهدا و رهبری های داهیانه امام شهدا و در حال حاضر رهبری هوشمندانه امام خامنه ای است.