پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19703
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر گفت:

    اجرای ۶۰ عنوان برنامه توسط سپاه در دهه فجر/ سپاه همیشه در برابر تهدیدات سخت و نرم از خود ایستادگی نشان داده است

    فرمانده سپاه رامسر گفت: در روزشمار برنامه های دهه فجر بسیج رامسر ۶۰ برنامه تعریف شده که در ۸ سال گذشته بالاترین کیفیت و کمیت را دارد.

    به گزارش رامسرنوین، همزمان با ایام دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری فرمانده جدید سپاه رامسر با خبرنگاران برگزار شد.

    سرهنگ محمد محمدی در این نشست ضمن گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا گفت:ایام فاطمیه اول که به روایتی از تاریخ ، سالروز شهادت دخت مکرم نبی اکرم(ص) است را به محضر حضرت بقیه الله العظم، نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای، مردم شریف رامسر و عاشقان ولایت و دلدگان مکت اهل بیت (ع) و حاضرین در جلسه خصوصا خبرنگاران محترم و متعهد شهرستان رامسر تسلیت عرض می کنم.

    وی افزود: یاد و خاطره ی شهدا و امام شهدا علی الخصوص شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و مدافعین وطن را گرامی میدارم و علو درجات را از محضر حضرت حق برای آنان مسئلت می نمایم.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد:روزهای آتی مصادف است با آغاز دهه ی مبارک فجر و پیروزی مردم انقلابی ایران اسلامی بر طاغوت و رژیم منحوس پهلوی که توانست طومار حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را در هم بشکند و حکومتی مبتنی بر آرای مردمی و البته برگرفته از دین مبین اسلام که تلفیق آن را مردم سالاری می نامیم،شکل بگیرد.

    وی تصریح کرد:این انقلاب با رهبری داهیانه و مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) توانست از گردنه های دشواری چون فتنه های اول انقلاب نظیر منافقین و گروه هایی مانند فرقان عبور کند و بعد از آن نیز با همان شجاعت و در کنار دلاوری رزمندگان میهن اسلامی، حماسه ی دفاع مقدس را خلق کند که برگ زرینی در تاریخ این ملت به ثبت رسید.

    وی یادآور شد: اکنون نیز پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، این نهال تبدیل به درختی تنومند شده است که فضل الهی در همه عرصه ها توانسته با تدبیر و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی سربلند بیرون آید.

    سرهنگ محمدی با بیان اینکه نهاد انقلابی سپاه که با دستور امام راحل در سال۵۷شکل گرفت، همواره در کنار مردم از دستاوردهای انقلاب پاسداری و صیانت کرده است اظهار کرد : نمونه های عملکرد سپاه در تاریخ انقلاب در جنگ تحمیلی۸ساله ، فتنه های متعدد نظیر۷۸ و ۸۸ ، حوزه ی جنگ نرم ، موضوعات فرهنگی ، بحث اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت های مختلف خصوصا در دوران تحریم را میتوان مثال زد.

    وی افزود:سپاه در موضوع امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی نیز همیشه به عنوان سنگر نخست و سدی محکم در برابر تمامی تهدیدات سخت و نرم از خود ایستادگی نشان داده است که حضور در مرزها، امنیت پرواز، حضور مستشاری در منطقه و دفاع از محور مقاومت از نمونه های آشکار آن است.

    فرمانده سپاه رامسر بیان کرد:سپاه ناحیه رامسر نیز از بدو تشکیل آن تاکنون با رشادت فرماندهان مختلف همیشه گام گام در کنار حماسه های آفرینی های ملت ایران و مردم فهیم شهرستان رامسر حرکت کرده است.

    وی اضافه کرد: سپاه ناحیه رامسر افتخار دارد اعلام کند که با سلحشوری پاسداران و بسیجیان و فرماندهان خود در تمامی عرصه ها و نیز نیاز های روز جامعه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکرده و نمی کند و بنده به عنوان سربازی کوچک در کنار تمامی جهاد گران میهن اسلامی قرار خواهم داشت.

    وی خاطر نشان کرد:جا دارد در کنار این موارد ، تشکر و قدردانی داشته باشم از فرمانده ی لایق و پیشین سپاه ناحیه رامسر جناب سرهنگ محمد جعفری که خدمات گسترده و شایانی را به ماندگار گذاشتند و اکنون نیز که در کنار شما هستم ، ثمرات و برکات حضور ایشان در فرماندهی سپاه رامسر را شاهدیم.

    وی با بیان اینکه خبرنگاری رسالت سنگینی است که روزی خاص برایش وجود ندارد و همه روزها متعلق به خبرنگار است اظهار کرد:صداقت و امانت داری دو وظیفه مهم خبرنگاران است که می بایست در تولید و انتشار خبر این مهم را مورد توجه قرار دهند.

    سرهنگ محمدی تصریح کرد: سلامت فکری جامعه مدیون خبرنگاران و بیان حقیقت هدف حوزه رسانه است.

    وی بیان کرد: اولویت کاری ام در سال جدید تشکیل قرارگاه سازندگی شهرستان هست که عمده اثرات آن ایجاد اشتغال و جلب حمایت مردم از سیاست نظام ، ایجاد تقویت روحیه همکاری ، کمک به ناهنجاری های امنیتی و کمک به توسعه شهرستان است.

    وی با اشاره به شعار محوری دهه فجر گفت: شعار دهه فجر سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتصاد مقاومتی است.

    فرمانده سپاه شهرستان رامسر ادامه داد: در روزشمار برنامه های دهه فجر بسیج رامسر ۶۰ برنامه تعریف شده که در ۸ سال گذشته بالاترین کیفیت و کمیت را دارد.

    وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و برنامه های جانبی برنامه ریزی شده است که از جمله آن می توان به افتتاح ۴ طرح اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

    وی در همین زمینه گفت : طرح های اقتصاد مقاومتی در قالب مزرعه بلدرچین ، تولید قارچ و گل های زینتی کاربری دارند و سعی کردیم تا بتوانیم با حمایت از این طرح ها به اقتصاد و اشتغال جوانان کمک کنیم.

    سرهنگ محمدی با اشاره به افتتاح ۳ خانه برای محرومین اظهار کرد: افتتاح دو نمایشگاه عرصه محصولات تولیدی و تجلیل از فعالان عرصه محرومیت زدایی و در حوزه فرهنگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری ، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی والیبال و فوتسال از جمله مهمترین برنامه های روز شمار دهه فجر هستند.

    وی گفت: در راستای پوشش خبری دهه فجر به بهترین خبرنگاران در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن هدایایی از سوی سپاه ناحیه رامسر تقدیم می شود.