پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19651
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    فرمانده سپاه رامسر گفت:

    بهترین جهاد در جنگ اقتصادی کار و رضایت مندی مردم است

    فرمانده سپاه رامسر گفت: یکی از پایه های اقتصاد اسلامی کار است و اسلام برای کارهای تولیدی، توزیعی، کسب و کار و تجارت اهمیت زیادی قائل بوده و مردم را از بیکاری بشدت نهی کرده است.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد محمدی در نشست با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان رامسر با بیان اینکه یکی از پایه های اقتصاد اسلامی کار است گفت: اسلام برای کارهای تولیدی، توزیعی، کسب و کار و تجارت اهمیت زیادی قائل بوده و مردم را از بیکاری بشدت نهی کرده است.

    وی افزود: نقش اصناف و بازاریان در دوران مبارزات انقلاب و دفاع مقدس علاوه بر به عهده گرفتن پشتیبانی از نظام شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه روسای اتحادیه های صنفی از بازاریان خوش نام صنف هستند که عملکرد تلاش آنها به سطح جامعه و رشد اقتصادی کمک میکند اظهار کرد: دشمن با تبلیغات منفی و اعمال شیطانی در صدد است تا مردم را از نظام جدا کند ولی هوشیاری مردم در مبارزه با دشمن و ضد انقلاب باعث تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی شد.

    سرهنگ محمدی تصریح کرد: اقتصاد رامسر باید به سمتی هدایت شود که مردم احساس گرانی نکنند و بازاریان نگذارند افراد سودجو و منفعت طلب سوء استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه بهترین جهاد رضایت مندی مردم است گفت: انتظار سپاه از واحدهای صنفی تعطیلی داوطلبانه واحدهای صنفی جهت اقامه نماز اول وقت و فضا سازی بازار در مناسبتهای ملی و مذهبی با جدیت دنبال شود‌.

    سرهنگ محمدی گفت: در ایام الله دهه فجر بازاریان با آذین بندی و چراغانی شهر و نصب پرچم جمهوری اسلامی به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گویند.

    وی افزود: اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و حوزه بسیج بازاریان و مردم را در استفاده از پوشاک ایرانی و اسلامی تشویق کنند.

    رئیس اتاق اصناف شهرستان رامسر در این جلسه اظهار کرد: هماهنگی بین روسای اتحادیه ها و اتاق اصناف رمز اصلی موفقیت است.

    به گزارش ایسنا بهمن جعفری با بیان اینکه در زلزله اخیر کمکهای قابل توجهی به مردم کرمانشاه شد گفت: اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها در برگزاری راهیان نور، مناسبتهای مذهبی و اعیاد حضور مستمر دارند و در راستای نظم و قانون نظام صنفی همکاری دارند و سیاستهای اقتصاد مقاومتی با کمک سپاه محقق شده است.