پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19550
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    فرمانده سابق سپاه رامسر:

    تلاش و ایثار برای اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم اولویت کار و ماموریت در سپاه است

    فرمانده سابق سپاه رامسر و مسئول جدید بازرسی سپاه کربلای استان مازندران عنوان کرد: کار، تلاش و ایثار در سپاه اولویت است و باید در هر مسولیتی که در سپاه داریم به نحو احسن آن کار را انجام دهیم.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد جعفری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: حدود ۳ سال و پنج ماه به عنوان خادم مردم عزیز در پست فرماندهی سپاه شهرستان مشغول به خدمتگزاری بودم که تمام تلاشم را کردم تا با اجرای فرامین مقام معظم رهبری اقداماتی خوبی را داشته باشم.

    وی افزود: مباحثی همچون شجره طیبه صالحین، راهیان نور، المپیادهای ورزشی، کمک به عتبات عالیات، اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، ساخت خانه های محروم، بازسازی درمانگاه امام خمینی سپاه رامسر در دو فاز و تجهیز کلینیک دندانپزشکی درمانگاه، مرمت و بازسازی ساختمان پادگان شهید قلیزاده، بازسازی مجتمع گل نرگس، اجرای رزمایش ها و مانورهای نظامی، توجه ویژه به فضای مجازی و رسانه از جمله اقداماتی بود که در طول این مدت با همکاری مجموعه سپاه ناحیه رامسر به انجام رساندیم.

    فرمانده سابق سپاه رامسر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسولین ادارات و نهادها و همچنین پاسداران و بسیجیان بیان کرد: انتظار دارم مجموعه اداری شهرستان و پاسداران و بسیجیان با فرماندهی جدید سپاه رامسر همکاری خوب داشته باشند تا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، امور خدمت رسانی و پاسداری از انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نتیجه برسانیم.

    وی تاکید کرد: کار، تلاش و ایثار در سپاه اولویت است و باید در هر مسولیتی که در سپاه داریم به نحو احسن آن کار را انجام دهیم.

    مسئول بازرسی سپاه کربلای استان و مازندران در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم شهرستان رامسر، مسولین ادارات و نهادها، پاسداران، نیروی های انتظامی و امنیتی، بسیجیان و همه اقشار مردمی به پاس همکاری و همیاریشان تقدیر و تشکر می کنم.