پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19459
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ دی, ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر:

    داشتن مجتمع فرهنگی یکی از ملزومات اصلی قشر هنرمندان جامعه است

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: رامسر دارای هنرمندان و فرهنگ دوستان باتجربه و هنر دوستی بوده و داشتن مجتمع فرهنگی یکی از ملزومات اصلی این قشر از جامعه است تا با آن بتوانند نسبت به اشاعه فرهنگ و هنر کوشا باشند.

    به گزارش رامسرنوین، حسن صبوری  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در گفت و گو با خبرنگار ما  با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی رامسر فرصت ۲ ماهه به میراث فرهنگی داده است گفت: میراث موظف است در این مدت نسبت به تهیه زمینی جهت ساخت مجتمع فرهنگی اقدام کرده یا موانع میراثی ساخت مجتمع فرهنگی را از پیش رو بردارد.

    وی افزود: رامسر دارای هنرمندان و فرهنگ دوستان باتجربه و هنر دوستی بوده و داشتن مجتمع فرهنگی یکی از ملزومات اصلی این قشر از جامعه است تا با آن بتوانند نسبت به اشاعه فرهنگ و هنر کوشا باشند.

    صبوری با بیان اینکه فرهنگ و هنر بهترین ابزار جهت توسعه مفهومی و مصداقی در فعالیتهای فرهنگی هنری است گفت: با تقویت ظرفیتهای مردمی در حوزه فرهنگ و هنر اولین نقشه راه را در این حوزه توسط موسسات فرهنگی هنری نهادینه کنیم.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر تصریح کرد: با تقویت تولیدات فرهنگی هنری در راستای استعداد یابی و استفاده از ظرفیتهای موجود فرهنگی از سیاستهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: رامسر دارای انجمن های فرهنگی هنری بوده که با افتتاح مجتمع فرهنگی مشکلات هنرمندان به همت مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران حل خواهد شد.