پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19410
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ دی, ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    مسئول گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر:

    لازمه مقابله با فساد، مطالبه گری از مسئولین است/ مسئولان برای پیشرفت کشور باید به جوانان میدان دهند

    مسئول گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسرگفت: مردم باید در مقابل فسادها و یا عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و کم کاری در ایجاد اشتغال جوانان مطالبه قانونی انجام دهند.

    به گزارش رامسرنوین، مسئول گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر، سردار جمشید حجتی نیا در مراسمی که به همت گفتمان انقلاب اسلامی رامسر و حوزه آیت الله الهیان در مسجد توبن برگزار شد، با تبیین شرایط حوادث فتنه گون اخیر گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون تمام توان خود اعم از ناوهای هواپیما بر و جاسوسانش در منطقه تا سیستم های ماهواره ای و فضای مجازی و قدرت در سازمان ملل و مجامع بین المللی را صرف مقابله با نظام اسلامی کرده است که این نشان از کارایی درست انقلاب اسلامی دارد.

    وی با اشاره به رویکرد دو‌گانه غرب در رابطه با تحولات جهانی افزود: در یک روز در فرانسه ۱۰۰۰ خودرو به آتش کشیده شد و چندین نفر کشده شدند ولی صدای کسی بلند نشد در حالی که در فتنه ی اخیر، شاهد موج سواری و دخالت کشورهای غربی در امور داخلی کشور بودیم.

    سردار حجتی نیا افزود: تعداد افرادی که در آمریکا بر اثر تیر اندازی کشته می شوند، از تلفات جاده ای ایران بیشتر است ولی خبری از مجامع حقوق بشری در آمریکا نیست.

    مسئول گفتمان انقلاب اسلامی رامسر تصریح کرد: دشمنان ما می خواهند القا کنند که نظام دینی کارایی ندارد و مدام می گویند که دین باید از سیاست جدا باشد که متاسفانه برخی مدیران کشور به این فکر غلط دچار شدند.

    سخنران این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ما یاد داد که پرچم لا اله الا الله را در تمام دنیا بر افراشته کنیم گفت: ما حکومتی تشکیل ندادیم که فقط چند شهر و استان را مدیریت کنیم بلکه دنبال تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت هستیم و قطعا بعد از فروپاشی بلوک شرق، نوبت به بلوک غرب هم خواهد رسید.

    سردار حجتی نیا افزود: امروز انقلاب ما صادر شده است و نیروهای مقاومت از یمن و ایران تا عراق و سوریه و لبنان به هم متصل شدند و بزرگترین نقاط استراتژیک دنیا در اختیار جبهه مقاومت قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: امروز آمریکا از جمهوری اسلامی عصبانی است و غائله آفرینی های داخلی نیز از همین عصبانیت نشات می گیرد.

    عضو شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی رامسر با تاکید بر اینکه اگر مردم مطالبه گری درست را انجام ندهند، برخی مدیران ناکارامد ممکن است از داخل نظام را ساقط کنند ادامه داد: مردم باید در مقابل فسادها و یا عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و کم کاری در ایجاد اشتغال جوانان مطالبه قانونی انجام دهند.

    رییس ستاد دکتر رئیسی شهرستان رامسر تصریح کرد: جوانان این کشور در سلول های بنیادی، صنعت هسته ای، هوا فضا، لیزر و خیلی دیگر از تکنولوژی ها به پیشرفت ها باور نکردنی رسیدند پس می تواند با این ضریب هوشی بالا، مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد که اگر مسئولان به این جوانان میدان ندهند، وظیفه ما این است که مطالبه گری داشته باشیم.

    سردار حجتی نیا در پایان با بیان اینکه مطالبات ما با درخواست های ضد انقلاب که دنبال سقوط نظام هستند جدا است گفت: همین امر نیز سبب شد مردم با دیدن اغتشاش آفرینی افرادی که دانسته یا ندانسته به اسرائیل و غرب خدمت کردند با حضور خود در راهپیمایی که در دفاع از نظام انجام شد، معاندین انقلاب را رسوا کنند.