پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18895
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ دی, ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اصول پوشیدن لباس یقه اسکی

    برای میهمانی‌های غیررسمی و دوستانه می‌توانید یک لباس یقه اسکی خوشرنگ و ساده را با یک دامن بلند یا متوسط همراه کنید. در این مورد رنگ‌ها را در نظر بگیرید. کفشتان را همرنگ با یکی از تکه‌های لباس انتخاب کنید.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، لباس‌های یقه اسکی، لباس‌های مناسب فصل‌های سرد و بخصوص زمستان هستند.به نقل از بیتوته این لباس‌ها در عین سادگی بسیار شیک بوده و به راحتی می‌توان با لباس‌های دیگر هماهنگ کرد. با این روش‌ها تیپ زمستانی متفاوتی را همراه با پوشیدن یقه اسکی تجربه کنید.

     

    اصول پوشیدن لباس یقه اسکی

     

    لباس یقه اسکی را زیر یک لباس بدون آستین بپوشید

    لباس‌های یقه اسکی خود را روی یک لباس نازک‌تر و بدون آستین بپوشید، یقه لباس دوم نیز باید طوری باشد که یقه لباس زیر آن به خوبی مشخص باشد. در این صورت یک لباس را به رنگ خنثی – مثلا مشکی یا بژ – در نظر بگیرید و لباس دیگر را در رنگی جذاب و شاد انتخاب کنید تا شاداب‌تر و زیباتر دیده شوید.

    لباس یقه اسکی را داخل دامن بگذارید

    برای میهمانی‌های غیررسمی و دوستانه می‌توانید یک لباس یقه اسکی خوشرنگ و ساده را با یک دامن بلند یا متوسط همراه کنید. در این مورد رنگ‌ها را در نظر بگیرید. کفشتان را همرنگ با یکی از تکه‌های لباس انتخاب کنید. در عین حال به جنس دامنی که انتخاب می‌کنید دقت کنید تا جای ممکن جنس آن همخوانی با فصل سرما داشته باشد.

    لباس یقه اسکی را زیر سویشرت بپوشید

    گاهی ممکن است پوست شما به جنس پشمی یا بافتنی سویشرت حساسیت داشته باشد، در این صورت می‌توانید یک یقه اسکی از جنس نازک‌تر و ضد حساسیت زیر سویشرت بپوشید، اگر سویشرت شما یقه‌ای بازتر داشته باشد تا یقه لباستان به خوبی نمایان شود می‌تواند شیک‌تر و جذاب‌تر باشد.

    لباس یقه اسکی را به سبک کلاسیک بپوشید

    برای اینکه چهره‌ای کلاسیک و ساده‌تر داشته باشید می‌توانید به راحتی لباس یقه اسکی راه راه انتخاب کنید، بهتر است این خطوط روی لباس در رنگ‌های خنثی باشد، مثل سفید و مشکی، اینگونه کلاسیک‌تر است. این لباس را با یک شلوار جین ساده همراه کنید تا استایلی ساده و در عین حال شیک ایجاد کنید.

    گردنبند بیندازید

    با انداختن یک گردنبند آویز یا چند لایه روی یک لباس یقه اسکی ساده و تک رنگ جلوه‌ای خاص به لباس می‌دهید. می‌توانید یک ست گوشواره هماهنگ با گردنبند نیز بیندازید و با بستن موهایتان کاری کنید تا گوشواره‌ها نیز خودشان را نشان دهند.