پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18799
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی, ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    برانکو: کی‌روش مربی باکیفیت و عالی است

    درخواست سرمربی تیم ملی مورد موافقت برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و از این پس بازیکنان ملی‌پوش این تیم در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، با درخواست کتبی فدراسیون فوتبال و میانجی‌گری افشین پیروانی از این پس بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان دیدارهای این تیم یک و نیم روز در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت تا برنامه ریکاوری و آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی را در کمپ تیم ملی و زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش برگزار کنند.

    کارلوس کی‌روش که پیش از این درخواست خود را در این زمینه اعلام کرده بود و از نیاز تیمش برای در اختیار گرفتن بازیکنان برای آماده سازی در راه جام جهانی روسیه خبر داده بود، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ بارها در قبال این سوال که نسبت به این درخواست چه واکنشی نشان خواهد داد سیاست سکوت و البته اعلام اینکه این درخواست کتبی به باشگاه ارسال نشده و نمی‌تواند بر این اساس درباره آن تصمیمی بگیرد، از آن گذشته بود.

    اکنون اما با حضور افشین پیروانی که سابقه حضور در کادر کی‌روش را پیش از این در کارنامه خود دارد و به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد، این رابطه کمی گرم‌تر شد و در نهایت با نامه کتبی فدراسیون برای در اختیار قرار دادن بازیکنان مدنظر کی‌روش در اردوی تیم ملی، برانکو نیز موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده است.

    این نامه که روز گذشته و در خلال جلسه حول حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به اطلاع افشین پیروانی رسید، امروز و پیش از تمرین این تیم مورد بررسی کادرفنی پرسپولیس قرار گرفت تا در نهایت برانکو موافقت خود را در این زمینه به اطلاع برساند و میانجی‌گری افشین پیروانی در این زمینه جواب دهد.

    بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که پیش از این از اختلاف میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش ضربه خورده بودند و سرمربی تیم ملی آنها را از کمپ اردویی تیم ملی در دوبی دیپورت کرده بود، اینبار در آستانه جام جهانی نگرانی بیشتری در این زمینه داشتند که اکنون به نظر می‌رسد برانکو برای از دست نرفتن روحیه شاگردانش و تعامل با سرمربی تیم ملی با این درخواست موافقت کرده تا حداقل از این حیث تیمش و البته تیم ملی فوتبال ایران دچار دردسر نشود.

    برانکو پیش از تمرین امروز تیمش به خبرنگار ما گفت: قبل از هرچیز من به حرف های قبلی خودم برمی گردم. اینکه هیچ نامه رسمی درباره خواسته های آقای کی روش به دست ما نرسیده بود. قطعا ما از کیفیت آقای کی روش و نتایج فوق العاده اش در سال های حضور در ایران اطلاع داریم و می دانیم که ایشان قصد دارند در جام جهانی بهترین نتیجه را بگیرند اما حرف مان این بود که چرا پیش از هر چیز یک برنامه رسمی و خواسته های ایشان در اختیار ما گذاشته نمی شد؟ من نمی دانستم باید با چه چیزی موافقت کنم.

    سرمربی پرسپولیس در ادامه بیان کرد: وظیفه حمایت صد درصدی از تیم ملی است و همه این اطمینان را از من داشته باشند که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی به سهم خودم خواهم کرد. هدف بزرگ ما پیروزی ایران در جام جهانی و صعود به دور دوم است و در این زمینه به همراه سایر مربیان لیگ کنار آقای کی روش خواهیم بود. حالا که نامه رسمی به دست مان رسید هم مشکلی نیست و با برنامه های کی روش و تیم ملی موافقت می کنیم.

    برانکو با اشاره به پاسخ کی روش به کرانچار گفت: آقای کی روش درباره موضوع اعتماد صحبت کردند و ما قطعا از نظر فنی به ایشان اطمینان داریم اما باید درباره کاری که باید برای تیم ملی انجام بدهیم، باخبر بشویم. من دیروز هم در تمرین پرسپولیس به بازیکنان تیم گفتم که حمایت صددرصدی از تیم ملی وجود خواهد داشت اما نمی دانستیم چه برنامه ای وجود دارد و چه همکاری ای از ما مورد نیاز است. من خواهان یک نامه رسمی بودم که این نامه به دستمان رسید و دوباره تاکید می کنم تیم ملی حمایت کامل پرسپولیس را با خود خواهد داشت.

    گفتنی است؛ با حمایت برانکو از برنامه های کارلوس کی روش و تیم ملی، ملی پوشان پرسپولیس بعد از هر بازی یک روز و نیم در اختیار سرمربی تیم ملی خواهند بود و در این باره مشکلی از نظر تعامل پرسپولیس و تیم ملی وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها :