پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18776
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی, ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای ناامن جلوه دادن مرکز مازندران

    بی‌بی‌سی فارسی که از وضعیت آرام در شهرهای ایران ناراحت است، در خبری کذب، شب گذشته، ساری را هم جزو شهرهای ناآرام کشور معرفی و اعلام کرد: این شهر پس از سخنرانی رئیس‌جمهور هم ناآرام بود.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، تلاش‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران روز و شب نمی‌شناسد.

    این رسانه‌ها که تلاش برای براندازی نظام را سرلوحه کاری خویش قرار دادند از هر سو تلاش دارند که آتش‌بیار این معرکه باشند.

    کوچکترین انتقادات مردمی به وضعیت موجود در کشور به کوه عظیمی از درد و رنج بسط داده می‌شود و متولیان این رسانه تلاش دارند با تهیه گزارشات و خبرهای دروغ عرصه را بر ملت تنگ کنند.

    هجمه رسانه‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر و در همراهی با اغتشاش‌گران، برگی دیگر از عدم خیرخواهی آنها را به مردم ایران نشان داده است.

    حمایت‌های آنها از برخی اغتشاش‌گران نشان می‌دهد که این جریان به دنبال امنیت و آسایش مردم ایران نیست و تلاش دارد با هجمه‌های فراوان و اظهارات بی‌پایه و اساس افکار عمومی را علیه انقلاب اسلامی ایران بشوراند.

    تنها در یک روز شاهد تحرکات عده‌ای فریب خورده در شهرستان ساری مرکز استان مازندران بودیم که با عدم همراهی مردم و هدایت نیروی انتظامی، قائله در این شهر ختم به خیر شد.

    بی‌بی‌سی فارسی در این میان آتش‌بیار معرکه شده و تلاش دارد که از جرقه‌ای کوچک، هجم انبوهی از آتش درست کند و از کاه کوه بسازد.

    در گزارشی که از سوی این رسانه در ارتباط با حوادث شب گذشته کشور پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری منتشر شده است، به نقل از خبرگزاری‌های ایران، ساری و بهشهر را جز شهرهای ناآرام ایران معرفی کرد.

    به گزارش بلاغ، در ابتدای فراخوان رسانه‌های معاند ضد نظام در شهرستان ساری، عده‌ای از افراد تلاش داشتند که زمینه ناامنی در این شهر را فراهم کنند که با عدم همراهی مردم و هوشیاری نیروهای انتظامی قائله در همان شب اول ختم به خیر شده است.

    حضور نیروهای امنیتی در سطح شهر ساری تنها و تنها به دلیل جلوگیری از فتنه‌های جدید عده‌ای آشوب‌گر است و اقدام خاصی در این شهر استان مازندران و دیگر شهرها گزارش نشده است.

    در شهرستان آمل، مردم این شهر پس از برگزاری مراسم حماسه ۹ دی، با اقدام انقلابی و اثرگذار امام جمعه، فتنه را خنثی کردند و در دیگر شهرهای مازندران هم خبری از تجمعات نبوده است.

    در حال حاضر، تعداد نیروهای انتظامی و زمان حضورشان در سطح شهر نسبت به روزهای اول کاهش پیدا کرده است و امنیت در شهرهای مازندران به صورت کامل حاکم است.