پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18511
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ دی, ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر:

    مردم با بصیرت عاشورایی در روز ۹ دی اقتدار نظام اسلامی را نشان دادند

    فرمانده سپاه رامسر گفت: حماسه حضور مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ نشانگر باور عمیق مردم نسبت به انقلاب اسلامی بود و این راه همچنان ادامه دارد.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد جعفری در گفتگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: روز ۹ دی و حماسه ای که ملت بزرگ ایران در این روز پس از فتنه سال ۸۸ خلق کردند به یکی از ماندگارترین حماسه های تاریخ ملت انقلابی میهن اسلامی ایران مبدل گشته است.

    وی افزود: فتنه گران با گستاخی تمام در عاشورای سال ۸۸ به ساحت امام حسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت هتک حرمت کردند و اینجا بود که مردم انقلابی و متدین ما پا به میدان گذاشتند و با حضور خود بساط سران فتنه و فتنه گران را برچیدند.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: حماسه ۹ دی را می توان روز بصیرت و آگاهی مردم انقلابی نامید زیرا در این روز مردم در حمایت از مولا و مقتدایمان به میدان آمدند و نگذاشتند که مردم و نظام اسلامی ضربه ببیند.

    وی تصریح کرد: ملت انقلابی با بصیرت عاشورایی در روز ۹ دی اقتدار نظام اسلامی را صد چندان کردند و این حرکت مردمی و انقلابی باعث شد تا تمام نقشه های استکبار و دشمنان داخلی برچیده شود.

    وی تاکید کرد: حضور حماسی ۹ دی همانند روزهای اول انقلاب پر شور و شعور بود و وظیفه داریم تا در سالگرد این روز برنامه هایی را در جهت روشنگری و بزرگداشت این حماسه داشته باشیم.

    جعفری اظهار کرد: استکبار و صهیونیست جهانی در این اتفاقات با حمایت از سران فتنه قصد ضربه زدن به بنیان نظام اسلامی را داشتند اما با وضوح می بینیم که حضور مردم آگاه و بصیرت مثال زدنی شان باعث شد تا تمام آن نقشه های شوم و استکباری تبدیل به شکست شود.

    وی افزود: راه پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها گوش به فرمان بودن به فرامین رهبر معظم انقلاب است و باید بدانیم که در این مسیر فراز و نشیب های زیادی است اما باید در این راه با چراغ بصیرت و آگاهی پشت سرِ ولایت فقیه حرکت کنیم.

    فرمانده سپاه رامسر در پایان گفت: در شهرستان رامسر نیز در جهت بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی برنامه های مختلفی در ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی برنامه ریزی شده است که به انجام می رسد.