پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18493
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ دی, ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    وعده حل مشکلات روستای آزارچال از سوی مسئولین شهرستان رامسر

    دهیار روستای آزارچال از بازدید جمعی از مسئولین شهرستان رامسر از نقاط مختلف این روستا جهت بررسی و حل مشکلات موجود خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، دهیار روستای آزارچال حامد اسفندیاری فرد طی گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: بعد از نشست اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران با مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران و جمعی از مسئولین شهرستان رامسر، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی پیرامون مشکلات روستاهای رامسر به ایراد سخنرانی پرداختند.

    دهیار روستای آزارچال افزود: بنده نیز به نمایندگی از دهیاران مطالبی را پیرامون مشکلات روستا مطرح نمودم.

    وی ادامه ‌داد: مشکلاتی از روستا عنوان شد که شاید بعضی از مسئولین اطلاع کافی نسبت به این مشکلات نداشته و پس از مطلع شدن نیز جهت حل مشکلات برنامه ریزی نمودند.

    اسفندیاری فرد گفت: بر همین اساس با هماهنگی های انجام شده، نعمتی بخشدار، مهندس گلیج رئیس و جمعی از پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضوانی شهردار، دوستی و غلامرضایی نژاد اعضای شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر و خلعتبری رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان رامسر به روستای آزارچال آمده و مشکلات را از نزدیک مشاهده و بازدیدها انجام گرفت.

    عکس: محمدرضا جنت قربانی

    دهیار روستای آزارچال با بیان اینکه مسئولین شهرستانی باید این روستا را دریابند، افزود: برنامه ریزی ها انجام شد تا با همکاری شهرداری کتالم و ساداتشهر، بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی و روستاهای بالا دست بتوانیم مشکل اسفناک آسفالت جاده‌ ورودی روستای آزارچال را حل و فصل کنیم.

     

     

    وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و حمایت نعمتی بخشدار شهرستان رامسر جهت رفع مشکلات اظهار داشت: پیرامون جاده خاکی روستا نیز قول هایی داده شده و از خیابان خاکی و حریم شهر بازدید بعمل آمد و اولویت با آسفالت جاده ورودی روستای آزارچال می‌ باشد.

    مرجع خبری رامسر

    عکس: محمدرضا جنت قربانی