پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17313
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان؛

    انحراف از خط راستین انقلاب اسلامی خیانت به خون شهدا است/انقلاب اسلامی ایران امروز مرز نمی شناسد

    نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان در یادواره شهدای روستای دریاپشته گفت: در دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ هزار پیر و جوان شهید و شهیده دادیم تا انقلابی را به جهان معرفی کنیم که نماد اسلام است.

    به گزارش رامسرنوین، مراسم شب شهادت امام حسن عسگری (ع) و یادواره شهدای روستای دریاپشته و دو شهید گمنام اردوگاه هفت تیر به همت پایگاه مقاومت، شورای اسلامی و دهیاری و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر در مسجد اباذر این روستا برگزار شد.

    حجت الاسلام شیخ حسن تسخیری در این مراسم با بیان کرامات امام حسن عسگری (ع) و جایگاه شهدا گفت: همه پس از مرگ در قبور به ملائکه جواب پس خواهند داد جز شهدا؛ چرا که شهید عملا گفت خدا و پیغمبرش کیست و عملا جانش را برای خدا و اطاعت از فرمان ولی الله تقدیم خدای متعال کرد.

    وی افزود: در دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ هزار پیر و جوان شهید و شهیده دادیم تا انقلابی را به جهان معرفی کنیم که نماد اسلام است.

    تسخیری گفت: معنای انقلاب اسلامی ایران این است که جان خود را می دهیم اما نمی گذاریم زیر بار ذلت برویم.

    این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرز ایران گذشته است، گفت: دشمن با ایجاد جنگ ها، فتنه ها و تولید داعش با بدترین نوع جنایت ها از قبل و بعد اسلام وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی شده است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان در پایان با بیان اینکه سربازان لبنان و یمن و عراق و حزب الله سوریه و بشار اسد می گویند رهبر امام خامنه ای است، اظهار داشت: اگر ذره ای از خط انقلاب انحراف پیدا کنیم دچار خیانت به خون شهدا شده ایم.

    عسگریان دهیار روستای درپاشته نیز در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج از حضور مردم و مسئولین شهرستان و اهالی روستای دریاپشته قدردانی کرد.

    برادر پاسدار حسین کیا فرمانده حوزه آیت الله الهیان نیز در حاشیه این مراسم در کفتگویی کوتاه با رامسرنوین با اشاره به اینکه هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزش های انقلاب بود است، اذعان داشت: بسیج تجلی حضور سازمان‌ یافته مردم برای انجام عمل جهادی و انقلابی است.

    کیا گفت: امیدواریم که یادواره های شهدا و بیعت مجدد ما با آرمان های انقلاب و امام راحل و شهدا زمینه ایستادگی با صلابت و خنثی سازی دسیسه ها و نابودی دشمنان اسلام را فراهم سازد.

    قرائت قرآن توسط حاج مسعود رضی کاظمی و نوحه سرایی کربلایی عموزاده و پخش کلیپ شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود که با اجرای زیبای کربلایی احمد اسفندیاری انجام شد.