پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17168
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > پیشنهاد سردبیر > خبر برگزیده
  •   

    تشریح برنامه های محوری هفته بسیج در گفتگو با فرمانده سپاه رامسر:

    خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای مردم اولویت برنامه های هفته بسیج در رامسر است

    فرمانده سپاه رامسر در گفت وگویی برنامه های محوری هفته بسیج در شهرستان رامسر را تشریح کرد.

    به گزارش رامسرنوین؛ سرهنگ محمد جعفری در گفت وگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: بسیج نامی پرآوازه و پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این نام نیک قطعاً به خدمات و برکات این نهاد مردمی انقلاب اسلامی در دل مسنضعفین برمی گردد.

    وی افزود: تفکر بسیجی و روحیه مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی در فراز و نشیب های سال های گذشته بود و در حال حاضر نیز مهمترین نیاز جامعه ما حفظ روحیه بسیجی و مقاومت در برابر خدعه دشمنان است.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به برنامه دشمنان جمهموری اسلامی ایران برای نا امید کردن جوانان به آینده کشور بیان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل موجود در کشور با وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان قطعاً فرصتی برا توسعه و پیشرفت است و این جز با روحیه بسیجی و همچنین حمایت مسئولین امکان پذیر نخواهد بود.

    وی در ادامه برخی از برنامه های هفته بسیج در رامسر را تشریح کرد و گفت: در هفته بسیج امسال تلاش می کنیم خدمات اجتماعی و همچنین فرهنگی را با هدف کمک اقتصادی و فکری بسیجیان و آحاد مردم به انجام برسانیم.

    وی اضافه کرد: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده معظم شهدا، اردوی هفت روزه ساخت خانه محرومین، مشاوره حقوقی رایگان توسط قضات دادگستری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم برای ویزیت رایگان از جمله برنامه های محوری هفته بسیج در رامسر است.

    سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی است تا خود را پیدا کنیم و شهدای گل گون کفن دیار و منطقه خود را ناظر بر اعمال و رفتار خود در انقلاب اسلامی بدانیم اظهار کرد: قطعاً شهدا از ما انتظاراتی دارند و ما باید با ادامه دادن راهشان که همان مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی است این راه را زنده نگه داریم.

    وی با بیان برخی دیگر از برنامه های هفته بسیج یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش بازخوانی دستاوردهای بسیج و تجلیل از بسیجیان، جشنواره محله نشاط، تجمع بزرگ بسیجیان و روز شکوه مقاومت و اجرای رژه توسط بسیجیان از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج است.

    فرمانده سپاه رامسر در پایان گفت: بهداری سپاه رامسر در هفته بسیج به مراجعه کنندگان بسیجی ۳۰ درصد تخفیف می دهد و همچنین در روز ۵ آذر کشیدن دندان و مراجعه به پزشک عمومی در بهداری سپاه رامسر به طور رایگان انجام می شود.