پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16696
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    بحث فاصله گرفتن روحانی از اصلاح‌طلبان پررنگ می‌شود

    عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: مجموع تصمیم‌های ستاد سیاسی روحانی بحث فاصله گرفتن وی از اصلاح‌طلبان را پر رنگ می‌کند.

     به گزارش رامسرنوین به نقل ازبلاغ، سید حسن رسولی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، درباره صحبت‌های برخی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه روند تغییرات در دولت، نشان می‌دهد آن‌ها از جریان حامی خود فاصله گرفته‌اند، اظهار کرد: در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته اصلی‌ترین پایگاه اجتماعی و حامیان انتخاباتی آقای روحانی برخاسته از جریان اصلاح طلبی بود.
    وی با بیان اینکه بیش از سی نفر از روسای ستاد‌های انتخاباتی روحانی از میان چهره‌های اصلاح طلب مناطق و استان‌ها انتخاب شده بودند، افزود: رئیس جمهور بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد همکارانش در سطوح مختلف دولت، باید به گونه‌ای انتخاب شوند که پاسخ مثبتی به ۲۴ میلیون رای دهنده در چیدمان مدیریتی تبلور یابد.

    رسولی اضافه کرد: آنچه که امروز از مجموع تصمیم‌های مدیریتی آقای روحانی و مهمتر از این تصمیم‌ها چرخش‌هایی که وزیر کشور در انتخاب نمایندگان عالی دولت در استان‌ها از حیث حوزه گفتمانی بروز و ظهور داده، نشان می‌دهد که آنچه قبل از انتخابات وعده داده شد با آنچه که محقق شده، کمتر قابل انطباق است.

    عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود: بنده یقین دارم که آقای روحانی شناخت دقیقی از حوزه سیاست داخلی دارد و نقایص بیشتر متاثر از ستاد سیاسی رییس جمهور است.

    وی اضافه کرد:آقای رحمانی فضلی در برخی معارفه‌های استانداران اعلام کرده است که ملاک برای گزینش استانداران اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست، بلکه اعتدال است. سایر ضعف‌هایی که در سیاست داخلی روحانی وجود دارد، این شائبه را ایجاد کرده که رییس جمهور از یاران و پشتیبانانش فاصله گرفته است.

    عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌کنم در آینده نزدیک با توجه به شناخت آقای روحانی نسبت به مسائل کشور، بدون انفعال و با موضع گیری صریح شک و تردید ایجاد شده در بین اطرافیانش را بر طرف کند.