پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16402
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در گفت‌و‌گوی شهردار جدید رامسر با رامسرنوین مطرح شد:

    حل مشکل زباله و مدیریت پسماند به صورت منطقه ای جز برنامه های من است

    شهردار جدید شهر رامسر گفت: حل مشکل زباله، مدیریت پسماند و تکنولوژی دفع بهداشتی زباله به صورت منطقه ای جز برنامه های شهرداری است.

    به گزارش رامسرنوین، مظاهر باقر سلیمی در گفت‌و‌گو با رامسر نوین با بیان اینکه رامسر ظرفیت‌های فراوانی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد، اظهار کرد: با ایجاد بسترهای لازم و شرایط مناسب از ظرفیت های حضور سرمایه گذاران در تمامی حوزه ها استفاده می‌شود، چرا که تنها راه توسعه اقتصادی سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری است.

    وی زباله را به عنوان چالش اصلی غرب مازندران دانست و اظهار کرد: حل مشکل زباله، مدیریت پسماند و تکنولوژی دفع بهداشتی زباله به صورت منطقه ای جز برنامه های شهرداری است.

    شهردار رامسر ساماندهی باغ ۳۳ هکتاری را با توجه به ظرفیت ها و شرایط باغ مهم برشمرد و گفت: این باغ در بهترین نقطه از شهر واقع شده و ساماندهی و استفاده بهینه از آن به منظور ایجاد ظرفیت های گردشگری مناسب و درآمد پایدار برای شهرداری در دستور کار است.

    باقرسلیمی با اشاره به طرح جامع هدایت آب های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی، تصریح کرد: این طرح در دست بررسی و مطالعه قرار گرفته و با تسریع در روند تکمیل مطالعات با تخصیص اعتبارات مناسب نسبت به رفع مشکل آبگرفتگی اقدام می‌شود.

    شهردار رامسر با بیان اینکه بافت فرسوده شهری در این شهر بهسازی شود، گفت: با توجه به تشکیل سازمان بافت فرسوده شهر در رامسر باید اقدامات مناسب و موثری در جهت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری از طریق اعطای بسته های تشویقی به شهروندان اقدام شود.

    وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مردم در ساخت و سازها شهری بافت فرسوده است، افزود: بازنگری طرح تفضیلی با توجه به مشکلات مردم در ساخت و سازهای شهری و کاهش کاربری ها باید صورت گیرد.

    سلیمی بازگشایی رینگ های داخل شهر را به منظور کاهش ترافیک در روزهای تعطیل در اولویت دانست و تصریح کرد: بازگشایی خیابان ۱۶ متری قائمیه و سایر خیابان ها در اولویت قرار دارد.

    شهردار رامسر در پایان از زحمات شهردار سابق نصرت الله کوزه گر که تلاش های زیادی در تمامی حوزه های شهرداری داشت تشکر کرد و گفت: امیدوارم در ادامه کار روند توسعه و پیشرفت جهانشهر رامسر به عالی ترین نقطه برسد.