پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16145
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل:

    برجام، آیینه‌ای تمام‌نما از نتیجه اعتماد به آمریکاست

    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل گفت: در برجام نتیجه اعتماد به جبهه استکبار را دیدیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ به نقل از نگاه آزاد، امیرحسین عنایتی‌فر در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان این که روز ۱۳ آبان نماد سه حادثه بزرگ و نماد مبارزه با استکبار است، گفت: اولین حادثه تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳ و این نشان دهنده این است که مبارزه امام راحل با نظام استبداد بود.

    وی افزود: دومین حادثه، شهادت جمعی از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در مبارزه با رژیم شاهنشاهی و حادثه سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت و این نام گذاری امام به این دلیل بود که سفارت آمریکا در جاسوسی و پرونده سازی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش داشت.

    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی نماد مبارزه با استبداد و استعمار است، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها نشان دادند که بر عهد و پیمان هایشان با ایران وفادار و قابل اعتماد نیستند.

    عنایتی‌فر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه با همه این بدعهدی بازهم شاهد بودیم که دولت در موضوع برجام به دنبال اعتماد به آمریکا رفت، اما بازهم آمریکا به دوستدارنش پشت پا زد، تصریح کرد: در برجام نتیجه اعتماد به جبهه استکبار را دیدیم. برای چندمین بار بر این ملت و بر دولت مردان این ملت ثابت شد که اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست نیست.

    وی در پایان افزود: امروز دانش آموختگان مکتب عزت و افتخار حسینی، باخروش انقلابی و فریاد مرگ بر آمریکا آزادگی و ظلم ستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند‌ و پاسخ کوبنده ملت ایران به فریب و نیرنگ آمریکایی این است که در خواب نمی توانند تسلیم شدن ملت ایران را ببیند.