پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15875
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور:

    دشمن‌شناسی لازمه پدافند غیر عامل است

    معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه هدف این سازمان رفع غفلت از تهدیدات دشمن است، گفت: دشمن‌شناسی از جایگاه ویژه‌ای در این حوزه برخوردار است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قم، محمد علی مطیعی ظهر امروز در نخستین همایش پدافند غیرعامل شرکت‌های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان قم در سالن همایش‌های ونوس برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف پدافند غیر عامل رفع غفلت در مقابل تهدیدهای دشمن است، اظهار کرد: رکن اصلی پدافند غیرعامل تهدیدهای دشمنان است و دشمن شناسی از جایگاه ویژه‌ای در این حوزه برخوردار است.

    وی از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه پدافند غیر عامل مبنی بر اینکه پدافند غیر عامل یک اصل همیشگی است یاد کرد و گفت: تاثیر گسترش تروریست در گازهای شهری یک موضوع حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیازمند طرح‌های مقابله با تروریست در زمان ورود و دسترسی آن‌ها به صنعت نفت و گاز شهری هستیم.

    معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مهمترین تهدید تمام دنیا سایبری است، عنوان کرد: مهمترین فعالیت‌های شرکت گاز توسط فضای سایبری انجام می‌شود و این فضا همان‌گونه که یک فرصت تلقی می‌شود می‌تواند یک تهدید بزرگ نیز برای شرکت‌ گاز محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه شهرها در حال هوشمند سازی هستند، مطرح کرد: این هوشمند سازی در کنار فواید بی‌شماری که دارد معایبی نیز به همراه دارد که اصلی‌ترین آن‌ها وابسته شدن به تکنولوژی است و در شرکت‌ گاز باید شرایطی را فراهم کنیم که در مواقع بحران بتوانند به صورت جزیره‌ای فعالیت کنند.

    انتهای پیام/و