پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15680
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    پاسخ مدیرعامل سابق آبفای مازندران به اظهار مدیرعامل فعلی

    مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان مازندران به خبر مدیرعامل فعلی این شرکت واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای به اظهارات ذبیح‌الله ذاکری پاسخ داد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، جمعه هفته گذشته خبری با عنوان «استخدام فرزندم در آب و فاضلاب بر اساس مصوبه وزارت نیرو بود/۸۰ نفر تبدیل وضعیت می‌شوند» در خبرگزاری فارس مازندران منتشر شد که مدیرعامل سابق آبفای مازندران به اظهارات ذبیح‌الله ذاکری مدیرعامل فعلی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران پاسخ داد.

    محمد تقی حسین‌زاده در این زمینه در پاسخ به اظهارات مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران اظهار کرد: عادی بودن جذب فرزندان مدیران عامل،معاونان و مسؤولان در وزارت نیرو با استفاده از سهمیه اشتباه است و اگر مسؤولی در استان اقدام به استفاده از این روش کرده است، از فرصت ژن خوب که این روزها در کشور مرسوم شده است، بهره می‌برد.

    وی با اعلام اینکه در بخشی از اظهارات مطرح شده، همکاران را متهم به نزدیک شدن به پست مدیرعاملی کرد، گفت: این اقدام یک فرار رو به جلو برای سرپوش گذاشتن به ناتوانی خویش در حیطه وظایف است.

    مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان مازندران با طرح این پرسش که بنده پیشنهاد می‌کنم به جای گفتمانی از این دست به مردم توضیح دهند که در این مدت چه اقدام مثبتی برای کاهش مشکلات آب و دفع بهداشتی زباله انجام داده‌اند؟

    وی با اعلام اینکه به‌کارگیری نیروی انسانی در گذشته بر اساس بخشنامه و دستورالعمل از سوی دولت بوده که استانداری هر سال سهمیه‌ای برای جذب نیرو به این شرکت معرفی می‌کند، افزود: تبدیل وضعیت نیرو از شرکتی به قراردادی تنها با شرایطی که در دستورالعمل ورات نیرو ابلاغ شده باید انجام شود و شامل افرادی می‌شود که به صورت شرکتی با آب و فاضلاب همکاری می‌کردند و سابقه فعالیت آنها قبل از سال ۸۸ به ثبت می‌رسید.

    حسین‌زاده اضافه کرد: فرزند آقای ذاکری در سال ۹۰ در قالب نیروی حجمی وارد شرکت شده و بعد از مدیرعامل شدن پدر، تعداد زیادی از نیروهای حجمی را قالب شرکتی به‌کارگیری کرده و در هر صورت بخشنامه تبدیل وضعیت شامل حال فرزند مدیرعامل فعلی نمی‌شد.

    وی در ارتباط با بخش دیگری از اظهارات مدیرعامل آبفای شهری استان مازندران مبنی بر به‌کارگیری ۴۰۰ نفر در این شرکت، گفت: ادعای مطرح شده درست نیست و کسانی هم که مشغول کار شدند در قالب نیروهای حجمی بوده که نیروی این شرکت محسوب نمی‌شوند.

    مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری مازندران اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل دولت، این افراد قابلیت تبدیل وضعیت را نداشته و هیچ یک از افرادی که در قالب نیروهای حجمی وارد شرکت شدند از بستگان بنده نبودند، افرادی که براساس قانون به صورت حجمی وارد شرکت شدند از فرزندان ایثارگر، جانباز و خانواده شهید بودند.

    حسین‌زاده در پاسخ به بخشی دیگر از اظهارت ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران، بیان کرد: انتظار است که مسؤولان در اظهارنظر خویش نسبت به جانبازان دقت نظر لازم را داشته باشند.

    وی اضافه کرد: بنده بسیاری از کارهای به زمین مانده از جانبازان و ایثارگران که از دوره‌های گذشته به زمین مانده بود را تلاش کردم که به نحو مناسب اجرایی کنم.