پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1475
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ دی, ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اختصاصی/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد:

    ۹ دی عاشورای انقلاب اسلامی و ترجمه ناگسستنی بین ملت و رهبرشان است/ نرمش و همراهی با جریان فتنه خیانت است

    مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۹ دی عاشورای انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری بود و ترجمه ناگسستنی بین ملت و امام و رهبرشان بوده و هست.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، حجت الاسلام ستار علیزاده در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر گفت: آنچه را که به انسان عزت می دهد ثابت قدم ماندن در راه قرآن، اسلام، اهل بیت و در مسیر ولایت بودن است.

    وی اضافه کرد: امروز مکتب امام راحل و رهبری همان مکتب عاشورای امام حسین (ع) است و قطعاً خدمت به ولایت فقیه خدمت و دفاع از امام معصوم است.

    وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الهان گرفته و تولد یافته مکتب عاشورای ابا عبدالله است و کسانی که توفیق پیدا می کنند در این نظام به مردم و انقلاب خدمت کنند باید این فرصت را قدر بدانند و متوجه باشند که اگر به این انقلاب و مردم خیانت کنند خیانت به مکتب ولایت و عاشورا است.

    حجت الاسلام علیزاده به تشریح معنای « کل عرض کربلا و کل یوم عاشورا»  پرداخت و در ادامه بیان داشت: امروز در جهان نیز همانند گذشته جبهه باطلی وجود دارد و در مقابل آن نیز جبهه حق است که جبهه باطل کشورهای استکباری همچون آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند و در چبهه حق هم نظام مقدس اسلامی با رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه اس است.

    وی تصریح کرد: تربیت یافتگان عاشورا دارای بصیرت عاشورایی به عنوان راهبرد و نقشه راه هستند و دشمنان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده اند که مردم با بصیرت ایران اسلامی وفادارترین مردم به ولایت هستند.

    وی بیان کرد: ملت ایران فتنه ۸۸ را با قدرت الهی و حضور خود و با روشنگری های رهبر معظم انقلاب مدیریت کرد و باید دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی بدانند که ملتی که در مکتب عاشورا تربیت شده اند خوب می دانند که چگونه از رهبر خود و ولایت و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

    مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه ضمن گرامی داشت حماسه ۹ بیان داشت: ۹ دی عاشورای انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری بود و ترجمه ناگسستنی بین ملت و امام و رهبرشان بوده و هست.

    وی خاظر نشان کرد: در فتنه ۸۸ سران فتنه قصد براندازی نظام را داشتند و هر کسی که دلداده این نظام و اسلام است باید طبق فرمایشات رهبری در سالگرد این حماسه بزرگ حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در مسیر دین و تحقق وعده الهی باید تبیین شود.

    وی افزود: فتنه ۸۸ فراموش شدنی نیست بلکه محکوم کردنی است و باید بدانیم که فتنه ۸۸ مربوط به یک شخص و یک جناح نبوده بلکه محکوم کردن اصل نظام و ولایت بود و باید همه این کار را محکوم کنند.

    حجت الاسلام علیزاده ابراز داشت: نرمش و همراهی با جریان فتنه و سران فتنه خیانت به انقلاب اسلامی، شهدا، امام، رهبری و مردم ایران اسلامی است و همان طوری که خیانت به این آرمان ها محسوب می شود خدمت به آمریکا و صهیونیست نیز است.

    وی در پایان وحدت را با توجه به شرایط حساسی که رهبری آن را به عنوان پیچ تاریخی بیان کردند بالا ترین و مهم ترین مسئله دانست و گفت: باید بین خودمان وحدت را حفظ کنیم و همیشه و در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و از آثار حماسه ۹  دی نیز همین وحدت و زیر پرچم ولایت بودن بود که باید همچنان نیز ادامه داشته باشد.