پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14551
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ تیر, ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر:

    تضعیف سپاه از ناحیه مسئولین، تضعیف دولت را در بر دارد/ تحلیل موضوع آتش به اختیار در بُعد فرهنگی نیاز امروز جامعه است

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر گفت: تضعیف سپاه و نیروهای نظامی کشور از ناحیه مسئولین، تضعیف دولت و نظام را در بر دارد.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری در مراسم هفتگی هیات رزمندگان اسلام رامسر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت حمزه(ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: خیلی ها در کنار ائمه معصومین (ع) بودند اما شیطان کاری به جان آنها کرد که از چشم اولیای الهی افتادند و سقوط کردند.

    وی با استناد به آن حدیث از حضرت امام صادق(ع) ادامه داد: از ویژگی های اولیاالله، انس با خدا است و از آنچه خوش گذران ها به آن عادت کرده اند، گریزانند و اشرافی زندگی نمی کنند.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر افزود: کسانی که اشرافی زندگی می کنند، نه برای خود و نه برای دیگران نمی توانند زندگی درست ایجاد کنند چون این افراد و این تفکر معتقدند زیر چرخ های ثروت عده ای باید له شوند.

    وی با اشاره به اوضاع نامناسب اقتصادی در رامسر افزود: به زیبایی شهر نباید نگاه کرد بلکه این شهر عروسی بی جهاز است.

    سخنران این مراسم با بیان اینکه بعضی ها به جای اینکه که انس با خدا داشته باشند انس با کدخدا دارند تصریح کرد: این افراد بجای اینکه شرکت ها‌ و قرارداد های مهم را به دست ایرانی های توانمند دهند، به شرکت های خارجی و با قرارداد های عجیب و غریب می دهند.

    حجت الاسلام تسخیری ضمن اشاره به ترقه بازی در حرم امام(ره) و مجلس گفت: تروریست ها آمدند در کشور فتنه‌ کردند ولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک اطلاعاتی از نیروی قدس با موشک های خود که با کمک امثال شهید تهرانی مقدم ها به دست آمد، روحیه انقلابی را ثابت کرد.

    وی با اشاره سخنان برخی که ‌گفتند پول این موشک ها را دولت داده است و وزارت دفاع آن را درست کرده است افزود: ما می گوییم الحمدلله؛ ولی روزی که در مناظرات می گفتند عده ای می خواهند با نوشتن شعار بر روی موشک ها مذاکرات را برهم بزنند، اکنون متوجه شدند که موشک نیاز کشور است؟! و به این موضوع رسیدند که در جاهایی مذاکره جواب نمی دهد و جواب را باید با موشک داد؟!

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با ابراز تاسف از این سخنان تاکید کرد: چرا نیروهای مقتدر کشور را تضعیف می کنید و چرا در مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع گرفتید؟

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه مقام‌ معظم رهبری می فرمایند هر جا کشور به بن بست برسد، آن را به لنگر سپاه می بندیم خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود که این امر اقتدار نظام را به همراه دارد.

    حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه تضعیف سپاه و نیروهای نظامی کشور از ناحیه مسئولین، تضعیف دولت و نظام را در بر دارد افزود: اگر ما تنگه های احد را رها کنیم، باید حوادثی مثل شهادت حضرت حمزه(ع) و غربت رسول الله(ص) را در میدان جنگ شاهد باشیم.

    سخنران هیات هفتگی، تحلیل موضوع آتش به اختیار در بُعد فرهنگی را نیاز امروز جامعه دانست و ضمن تاکید بر کار فرهنگی افزود: برخی ها می گویند چرا در هیات ها سینه زنی و روضه خوانی وجود دارد که باید گفت این سینه زنی که نشأت گرفته از حدیث “کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا” است، نام اهل بیت را زنده نگه داشت و اگر عاشورا نبود همه ائمه(ع) را از بین برده بودند.

    وی تصریح کرد: جوان های ما با شور خود در هیات حاضر می‌شوند و سینه می زنند و ما هم در کنار این جوان های عزیز حضور داریم.

    این سخنران با بیان اینکه یکی از روش هایی که در هفته های آینده در پیش داریم تغییر در نحوه ی سخنرانی است افزود: چون جلسات هیات هفتگی به نام رزمندگان است، برخی هفته ها به جای سخنرانی، خاطره گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس از شهرستان رامسر را خواهیم داشت و لذا از همه رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهدا برای بیان خاطرات دفاع مقدس دعوت می کنیم.

    حجت الاسلام تسخیری با اشاره به هفته فرهنگی رامسر افزود: این برنامه باید فرهنگ رامسر را ترویج‌ کند نه اینکه فرهنگ غربی و پاپ و غیره در آن قاطی شود.

    وی در پایان ضمن بیان اینکه ما فرهنگی غنی در رامسر داریم که فرهنگی آخوند محله ای است گفت: باید ببینیم‌ آیا در هفته فرهنگی رامسر، به آن مَندیل سابق زن های رامسری و حجاب و عفاف کامل آنها اشاره می شود؟ و آیا فرهنگ کار مردان رامسری دیده می شود؟ زیرا ما فرهنگی غنی در رامسر داریم که فرهنگی آخوند محله ای است که باید اینها لحاظ شود.