پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14523
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر خبرداد:

    اشکورات و ییلاقات رامسر میزبان اردوهای جهادی بسیجیان این شهرستان

    فرمانده سپاه رامسر گفت: همانند سال های گذشته در سال جاری نیز بسیجیان شهرستان رامسر در جهت محرومیت زدایی و ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و دینی در اشکورات و ییلاقات رامسر عازم اردوهای جهادی می شوند.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد جعفری در گفت وگویی با اشاره به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، گفت: با شروع فصل تابستان اردوهای جهادی در محلات و حوزه دانشجویی و دانش آموزی اجرایی شده و ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی هم با حضور دستگاه های اداری شهرستان تشکیل شده است.

    وی افزود: هدف از اردوهای جهادی خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم مانند اشکورات، جنت رودبار روستاهای دور دست، ارتقای سطح مشارکت دانشجویان، دانش آموزان، تقویت روحیه خودباوری در جوانان، پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ معنویت، بازسازی و توسعه مناطق محروم و دلگرم نمودن مردم نسبت به نظام است.

    وی تصریح کرد: همچنین در سال ۹۵ اردوهای جهادی با همکاری کمیته امداد نسبت به ساخت خانه های محروم پیگیری و به اجرا رسید و در سال ۹۶ نیز خانه های محروم ساخته می شود و با قوت ادامه پیدا می کند.

    جعفری خاطر نشان کرد: حرکت های جهادی برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری بوده و اولویت اردوهای جهادی با تکیه بر جوانان است.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه اقدامات جهادی در سند برنامه ششم توسعه نیز ابلاغ شده است افزود: یک ملت بدون روحیه جهادی و خستگی ناپذیری پیشرفت نمی کنند و اگر این روحیه نباشد ملت ها مورد استعمار کشورهای استکباری قرار خواهند گرفت.

    وی شاخصه اصلی اقتصاد مقاومتی را نیروهای انسانی با نگاه جهادی و خستگی ناپذیری دانست و افزود: رویکردهای اردوهای جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی، بهداشت، کارآفرینی و توانمند سازی است.