پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14503
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ تیر, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > خبر برگزیده
  •   

    نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:

    مردم همچون سال‌های ۵۷ و ۵۸ از مشکلات گلایه دارند

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس بیکاری را مهم‌ترین تهدید امروز بیان کرد و گفت: با وجود اینکه دغدغه اصلی ما اشتغال نسل جوان است اما شاهدیم که در روستاها همچون سال‌های ۵۷ و ۵۸ از مشکلات آب، برق، راه و ... گلایه دارند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از تنکابن ۲۴، شمس‌الله شریعت‌نژاد در سومین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن که با حضور روسای ادارات، بخشداران و دهیاران در پارک جنگلی چالدره برگزار شد، اظهار کرد: امروز با توجه به سطح بالای توقعات، پاسخگویی کار سختی است، به‌ویژه برای افرادی که در دسترس مردم‌اند و دهیاران که پیشانی این کارها هستند.

    وی افزود: دولت با راه‌اندازی شوراها و دهیاری‌ها مسئولیت‌ها را تقسیم کرد و کار خود را راحت کرد اما باید اختیارات را نیز تفویض کند.

    نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی عدم به دست آوردن اعتماد مقامات بالادستی را موجب سلب آن مسئولیت‌ها از افراد عنوان کرد و گفت: اگر نتوانیم اعتماد بالادستی‌ها را جلب کنیم ممکن است مسئولیت‌ها را از ما بگیرند، بنابراین باید هرکدام از ما در هر جا که هستیم، هنر اعتمادسازی را داشته باشیم.

    این مسؤول شرایط امروز کشور در حوزه فرهنگی و اجتماعی را متفاوت از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امروز حل مشکلات جز تکیه‌ بر خودمان و توانایی‌هایمان ممکن نیست.

    شریعت‌نژاد با بیان اینکه هرکس که از استعداد بیشتری برخوردار است، مسؤولیتش نیز بیشتر است، یادآور شد: بنده کاری غیر از نمایندگی ندارم و عشقم خدمت به مردم و راضی کردن آن‌ها است تا به دنیا ثابت کنیم که با هویت اسلامی می‌شود مدیریتی کارآمد داشت.

    وی در ادامه بیکاری را مهم‌ترین تهدید امروز بیان کرد و گفت: با وجود اینکه دغدغه اصلی ما اشتغال نسل جوان است اما شاهدیم که در روستاهای ما همچون سال‌های ۵۷ و ۵۸ از مشکلات آب، برق، راه و … گلایه دارند.

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان بر بهره‌گیری مناسب از منابع تأکید کرد و متذکر شد: همه‌ ما باید محرک سرمایه‌گذاران باشیم و ریسک آنان را پایین بیاوریم و افراد را برای این کار تشویق و ترغیب کنیم.