پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14389
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر:

    جابه جایی هوایی ۲۰ هزار مسافر در سه ماهه نخست سال ۹۶ در رامسر

    فرماندار شهرستان رامسر از جابه جایی هوایی ۲۰ هزار مسافر سه ماهه نخست امسال در رامسر خبرداد.

    به گزارش رامسرنوین، محمد آزاد در گفت و گویی اظهار کرد: با ورود هواپیماهای جدید به کشور در سال ۹۶ ، فرودگاه رامسر یکی از بهره‌مندترین فرودگاه‌های ایران از نظر هواپیماهای مدرن بوده است.

    وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار نیز انحصار یک شرکت هواپیمایی در فرودگاه رامسر از بین رفت و شرکت هواپیمایی ایران ایر به عنوان دومین شرکت هواپیمایی در فرودگاه رامسر پرواز دائمی برقرار کرده است ، خاطرنشان کرد : فرودگاه رامسر نیز با تمام توان خواهان استقرار کامل این شرکت بزرگ و افزایش مداوم مقاصد پروازی از جمله مشهد ، اصفهان ، تبریز و سایر شهرهای کشور است.

    فرماندار رامسر گفت: هواپیمایی شرکت نفت نیز پروازهای خود را به مقصد رامسر آغاز کرده است و هم اکنون سه شرکت آسمان ، ایران ایر و نفت در این فرودگاه پرواز دارند و تهران – مشهد و اهواز سه مقصد پروازی فرودگاه رامسر است.

    وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۴ تعداد ۳۱۳ پرواز ورودی و همین تعداد خروجی با ۲۹ هزار و ۷۶۵ مسافر بوده است ، تصریح کرد : در سال ۱۳۹۵ نیز تعداد ۴۱۶ پرواز ورودی و همین تعداد خروجی با ۴۵ هزار و ۴۳۷ مسافر بوده است.

    محمد آزاد با اشاره به اینکه در سه ماه اول امسال از این فرودگاه تاکنون ۲۰۸ پرواز خروجی و همین تعداد ورودی و جابه جایی ۲۰ هزار و ۴۹۰ مسافر صورت گرفته است، افزود : در سه ماه اول سال ۹۴ تعداد ۱۴۸ پرواز ورودی و خروجی انجام شد که ۷ هزار و ۴۰۱ نفر مسافر ورودی و خروجی جابه جا شدند.

    وی با اشاره به اینکه در سه ماه مشابه سال ۹۵ تعداد ۳۷۸ پرواز ورودی و خروجی انجام شد که ۱۴ هزار و ۴۳۹ نفر مسافر جا به جا شد، تصریح کرد : سه ماه اول امسال رشد فراوانی داشته است که ۴۱۶ پرواز ورودی و خروجی با آمار جابه جایی ۲۰ هزار و ۴۹۰ مسافر را به تنهایی تقریبا معادل مسافران زمان مشابه در مجموع دوسال گذشته بوده است.