پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14298
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر گفت:

    امضای سند ۲۰۳۰ از اساس اشتباه است/ نباید در مسائل کلان نظام اسلامی دچار چند صدایی شویم

    امام جمعه رامسر گفت: سند ۲۰۳۰ از اساس اشتباه بود و در کشور ما نباید در مسائل کلان و تصمیمات، چند صدایی وجود داشته باشد که باعث اختلال در نظام اسلامی می شود.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه رمز پیروزی انسان در زندگی محتاط بودن در عمل است گفت: لازمه سنجش، اندیشه و موفقیت رازداری است.

    وی تصریح کرد: برخی مسئولین فقط در مراسمات جشن شرکت دارند و در مراسمات عزاداری کمرنگ ظاهر میشوند که باید در همه مراسمات حضور گسترده داشته باشند.

    امام جمعه رامسر به هماهنگی بین مسئولین در اجرای برنامه ها اشاره کرد و گفت: شرکت در برنامه های ملی مراسمات و … باعث دلگرمی مردم می شود.

    وی افزود: برخی کارکنان ادارات حجاب اسلامی را رعایت نمیکنند و روسای ادارات طبق آیین نامه با آنها برخورد کنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

    وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند موضع ما درباره اشکال و نامرتبط بودن با مبانع دینی و اصلاح و تعهد آن نیست بلکه سند ۲۰۳۰ یک سند بین المللی جهانی است برای نظام مند کردم نظام آموزش پرورش و یکپارچه کردن آموزش و پرورش در دنیا که بر اساس این قاعده جوانان را پرورش دهند.

    حجت الاسلام رضایی بیان کرد: این سند در راستای سیاست جهانی کردن و نظام لیبرال دموکرات است که اقتصاد فرهنگ سیاست هماهنگ باشد.

    وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که با این ادبیات مخالفت کنیم و انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد راه و روش مناسبی دارد که باید طبق آن عمل شود.

    امام جمعه رامسر افزود: دلیل نمیشود غربی ها تمدن و فرهنگ خود را به ما تحمیل کنند و سطح فکری ما با داشتن فرهنگ تمدن پنج هزار ساله نباید محتاج دیگران باشد.

    وی با اشاره به اینکه اصالت رفتاری و آموزش و فرهنگ در جامعه مورد توجه قرار گیرد گفت: اگر کسی بعد از مقام ولایت حرفی بزند باعث تنزل دادن جایگاه آن می شود.

    وی تریح کرد: در کشور ما خیلی مسائل را جنایی و سیاسی کردیم و از اساس آن را از‌دست میدهیم که یکی از آنها روحانیت است که سیاسی شد.

    حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی راهبردی که نقشه راه را در تمام زمینه ها تعیین میکند دستور مقام معظم رهبری است و همه باید در چارچوب نظام عمل کنیم.

    وی گفت: سند ۲۰۳۰ از اساس اشتباه بود و کشور ما نباید در مسائل کلان و تصمیمات نظام چند صدایی وجود داشته باشد که باعث اختلال در نظام می شود.