پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14271
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر:

    سند ۲۰۳۰ یک‌ کاپیتولاسیون فرهنگی است/ برخی اگرچه رزمنده جنگ سخت بودند اما در جبهه جنگ نرم باختند

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر مصداق جنگ نرم را امضای سند ذلت بار ۲۰۳۰ عنوان کرد و با بیان اینکه این سند یک‌ کاپیتولاسیون فرهنگی است گفت: امام(ره) آمد تا فرهنگ اسلام را برای ما ترویج کند اما عده ای در این کشور ساز دیگری در مقابل انقلاب اسلامی می زنند.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام تسخیری در مراسمی بمناسبت ایام نیمه خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد با بیان اینکه در زندگی امام راحل دو انقلاب را می توان به طور عمیق دید گفت: اولین انقلاب را امام(ره) در درون خود ایجاد کرد و با تقوا و معرفت به خدا زندگی کرد و پس از آن توانست با اتکای به مردم و توکل به خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

    سخنران این مراسم با بیان اینکه امام(ره) در شرایط حساس اوایل انقلاب با شجاعتی که داشت می فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا آخر عمر هم بر این باور اعتقاد داشت تاکید کرد: وابسته به خدا عزیز و مقتدر است و کسانی که خود را وابسته به کدخدا می کنند ذلیل و خار می شود.

    وی با تاکید بر اینکه نام اهل بیت و مسیر و خط امام(ره)، استکبار ستیزی، زیر بار ظلم نرفتن و هیهات مناالذله گفتن است افزود: برخی ها می خواهند راه، هدف و مقصد امام را تحریف کنند و تعریف دیگری را وانمود کنند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه چه اشخاصی که با لباس دین و چه بدون لباس دین بخواهند مکاتب دیگری را معرفی کنند منحرف هستند ادامه داد: این افراد می خواهند مکاتب دیگری را در کنار مکتب امام بگذارند و اینها را جایگزین کنند اما مردم باید بیدار باشند که در انقلاب اسلامی فقط مکتب امام(ره) که همان مکتب رسول الله است ماندگار می ماند.

    حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه برخی ها چه قبلاً و چه حال گفتند که کاری خواهیم کرد تا در آینده چیزی به نام شعار مرگ در کشور ما نباشد گفت: آیا می شود بخشی از آیات قران را حذف کرد؟ در حالی که خداوند در قرآن می فرماید تبت یدا ابی لهب؛ یعنی مرگ بر ابی لهب‌ و آیا می شود این بیان را که معنی مرگ بر استکبار و مرگ بر ضد ولایت فقیه را می دهد حذف کرد؟

    وی ضمن اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد حذف شعار های انقلابی تاکید کرد: حضرت امام(ره) در صحیفه خود آورده است که باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را خلاف اسلام و انقلاب می داند گفت تاسی به رسول خدا و تبعیت از امر خداوند تبارک و تعالی خلاف است؟

    این سخنران با بیان اینکه تا عده ای فریاد انقلابی بر می آوردند برخی ها این افراد را متهم به تندروی می کنند افزود: چرا چنین اتهاماتی را وارد می کنید در حالی که اینگونه عمل کردن برخلاف مشی خط امام و قرآن کریم است.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با بیان اینکه برخی ها در انتخابات چه بازنده شوند و چه برنده ازمردم طلبکار هستند افزود: در یک انتخاباتی عده ای برنده می شوند و عده ای هم در این میدان رای اکثریت مردم را کسب نمی کنند اما همه در انقلاب اسلامی هستند.

    وی افزود: همین مردم هستند که پای انقلاب می مانند نه آنهایی که چهارشنبه سفید می گیرند و زنهایشان سر برهنه رها می کنند تا در جشن انتخابات شرکت کنند.

    حجت الاسلام تسخیری خطاب به این افراد گفت: شما خودتان را انقلابی و مطیع امام می دانید اما امام(ره) کجا گفت که مجلس جشن انتخابات برگزار کنید که در آنجا فحشا و منکرات ایجاد شود.

    سخنران این مراسم با بیان اینکه این صداها خاموش نمی شود و مطمئن باشید وقتی که پای انقلاب برسد حاضریم جان خود را برای انقلاب فدا کنیم‌ تاکید کرد: برخی ها خجالت بکشند که در ایام انتخابات مهمترین دهه انقلاب را مظلوم نگه داشتند و خجالت بکشند که از منافقین حمایت کردند.

    وی ادامه داد: برخی ها که مدعی هستند در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور داشتند، در جبهه جنگ نرم باختند اگرچه رزمنده جنگ سخت بودند.

    این سخنران ضمن اشاره به اینکه جنگ نرم به مراتب سخت تر از جنگ سخت است گفت: در جنگ سخت خون و جان و مال را دادیم اما اجازه ندادیم که ناموس ما به خطر برود اما ای آقایانی که مدعی هستید، بدانید در جنگ نرم یک روزی چادر زن و بچه شما را از سر برمی دارند و رسوای دنیا و آخرت می شوید.

    وی مصداق جنگ نرم را امضای سند ذلت بار ۲۰۳۰ عنوان کرد و با بیان اینکه این سند یک‌ کاپیتولاسیون فرهنگی است افزود: امام(ره) آمد تا فرهنگ اسلام را برای ما ترویج کند اما عده ای در این کشور ساز دیگری در مقابل انقلاب اسلامی می زنند.

    حجت الاسلام تسخیری در پایان با بیان اینکه امام (ره) آن روزی که کاپیتالاسیون شکل گرفت فریادش بلند شد که ای علمای اسلام، اسلام در خطر است افزود: امروز مراجع ما و رهبر ما فریاد برآوردند که این سند ۲۰۳۰ باعث ذلت ماست اما مسئولین به جای اینکه بیایند تصحیحش بکنند که البته اقداماتی کردند، متاسفانه در برابر علما موضع گیری می کنند.