پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14244
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رامسر خبر داد

    طرح مفتاح ‌الجنه با دیدار و رسیدگی به مشکلات ۶۰ مددجو در رامسر اجرا می شود

    به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان و خیران، در قالب طرح مفتاح الجنه با ۶۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در رامسر دیدار می شود.

    به گزارش رامسرنوین، ماه مبارک رمضان یکی از مناسبت ‌های مذهبی است که با هدف کمک به نیازمندان برنامه ‌های مختلفی همچون طرح مفتاح‌ الجنه و دیدار با مدد جویان، طرح اطعام و اکرام ایتام انجام می‌شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر در گفتگویی با بیان برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان، گفت: کمیته امداد در کنار ارائه خدمات به نیازمندان جهت توانمندی و خودکفایی، خانواده های تحت حمایت را در برنامه ‌های خود قرار داده است.

    پرویز سرایی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با ۶۰ خانواده تحت حمایت در رامسر دیدار می شود، افزود: دیدار با مدد جویان به همراه مسئولان وخیران و ایجاد زمینه های مصاحبت آنان با خانواده های نیازمند، از اهداف اجرای این طرح است که در این دیدارها مسئولان و خیران از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به رسیدگی و رفع آن می پردازند.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰ سبد غذایی میان مددجویان توزیع می شود، تصریح کرد: سبد غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، خرما و مایع ظرف شویی است که تا پایان این ماه به مدد جویان تحویل داده می شود.

    سرایی با بیان اینکه یک هزار و ۲۹۳ خانوار در رامسر کمک معیشت بگیر این نهاد هستند، خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار این شهرستان می توانند کمک های خود را از طریق سامانه #۰۱۱۱*۸۸۷۷* جهت خدمت رسانی بهتر به مددجویان واریز کنند.

    خبر: محمدرضا جنت قربانی