پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14234
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ خرداد, ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱
  • شما اینجا هستید :خبر برگزیده
  •   

    پس از شکایت حسن فیلی و بررسی هیات اجرایی و نظارت شهرستان رامسر:

    کرسی پنجم شورای شهر رامسر تغییر کرد/حسن فیلی جایگزین محسن کیهان ثانی شد

    با شکایت حسن فیلی کاندیدای انتخابات شورای شهر رامسر و منتخب علی البدل در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رامسر هیات اجرایی و نظارت شهرستان رامسر پس از بررسی اش رأی به جایگزینی حسن فیلی با محسن کیهان ثانی در کرسی پنجم شورا را صادر کرد.

    به گزارش رامسرنوین، در اجرای ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون شوراهای اسلامی جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان رامسر شب سه شنبه دوم خرداد جهت بررسی شکایت انتخاباتی آقای حسن فیلی تشکیل و وی  با ۲۹۸۶ رای به عنوان نفر اصلی و پنجم شورای اسلامی شهر رامسر انتخاب شد.

    نتیجه انتخابات شورای شهر رامسر پیش از این به ترتیب هادی حلاجیان با ۵۹۴۵ رای، مجید درجانی با ۴۴۰۵ رای، سعیدصفاتی با ۳۷۹۷ رای، محمدجعفرخلخالی با ۳۰۸۱ رای و محسن کیهان ثانی با ۲۹۶۵ رای اعلام شده بود که با شکایت حسن فیلی و بررسی آن توسط هیات اجرایی و نظارت شهرستان رامسر نفر پنجم و ششم جابه جا شدند و حسن فیلی با ۲۹۸۶ رای جایگزین محسن کیهان ثانی شد.

    حسن فیلی در گفتگویی عنوان کرد: جدیت فرماندار رامسر در صیانت از آرا مردم ستودنی است.

    وی پس از جلسه هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان رامسر گفت:  با توجه به گزارش ناظرین صندوق ها مبنی بر ابطال نام فیلی از برخی صندوق ها پس از اعتراض و ایجاد مطالبه عمومی، ستاد انتخابات شهرستان با پیگیری های جدی فرماندار رامسر در جهت صیانت از آرای مردم، نسبت به بازشماری اقدام کرد.

    وی افزود: در ابتدا رای بنده ۲۹۶۱ رای اعلام شده بود که پس از بازشماری به ۲۹۸۶ رای تغییر کرد که باعث شد با این افزایش آرا از رده ششم به پنجم ارتقا یافته و وارد پارلمان شهری شوم تا بتوانم به مردم شهرم خدمت کنم.

    فیلی از مسئولین برگزاری انتخابات،اعضای شورای تامین،هیئت های اجرایی و نظارت و مردم شهر رامسر قدردانی کرد و پیگیری های فرماندار شهرستان رامسر را در جهت صیانت از آرا و جدیت در این امر را ستودنی دانست.