پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14154
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ فروردین, ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    نماینده مردم رامسر در مجلس گفت:

    مردم در انتخاب شوراها به کسانی رأی دهند که دنبال کاسبی از محل شورا نباشند

    نماینده مردم رامسر در مجلس و عضو هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران بر تلطیف فضای انتخاباتی در کشور تاکید کرد و گفت: مردم به افرادی رای دهند که در شورا به دنبال کاسبی نباشند.

    به گزارش رامسرنوین، شمس الله شریعت نژاد در گفت وگو با رامسر نوین گفت: برای همه ما که علاقه مند به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم اکثریت حضور مردم اصل اول در انتخابات است که موجب تقویت نظام و مایوس شدن دشمنان می شود.

    وی افزود: در داخل کشور مشکلاتی وجود دارد و موانعی در سر راه ما قرار دارد ولی هرگز نباید دنبال آن باشیم که خانواده انقلاب مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و تضعیف شود.

    نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد تصریح کرد: در انتخاب فرد اصلح باید شاخص ها تعریف شود و افرادی که دارای اولویت باشند مد نظر قرار گیرند.

    شریعت نژاد با اشاره به اینکه محتاج تلطیف فضای انتخاباتی در داخل کشور و در سطح بین المللی هستیم، گفت: نیاز به ارتباط با دنیای خارج و بازار و تکنولوژی خارج وجود دارد اما با نگاه به توانمندی داخلی و استفاده از منابع خارجی، کشور در علم و تکنولوژی پیشرفت خواهد کرد.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد اظهار کرد: سلامت، کارآمدی و تجربه افراد و این که چه فردی مناسب انتخاب شدن بوده و صلاحیت آن را دارد قطعا با رای اکثریت مردم تعیین می شود.

    وی افزود: مردم باید با دیدگاه اینکه چه انتظاری از شورا دارند به افرادی رای بدهند که صاحب تجربه تخصص و تعهد باشند و خدمت به مردم را برای خودشان افتخار دانسته و دنبال کاسبی از محل شورا نباشند.