پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14079
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در اقدامی تأمل برانگیز:

    اخراج ۵۰ نفر از پرسنل بیمارستان شهر کتالم در شب عید/ تجمع و تحصن پرستاران و کارکنان بیمارستان کتالم رامسر+تصاویر

    در آستانه شب عید و فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی در شهرستانی گردشگری همچون رامسر حوالی ظهر امروز دانشگاه آزاد تنکابن اقدام به تعدیل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهر کتالم در شهرستان رامسر کرده است.

    به گزارش رامسر نوین، در آستانه شب عید و فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی در شهرستانی همچون رامسر حوالی ظهر امروز دانشگاه آزاد تنکابن اقدام به تعدیل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهر کتالم در شهرستان رامسر کرده است.

    طبق این تصمیم افراد و پرسنل قراردادی این مجموعه با علت کمبود منابع مالی تعدیل می شوند و عملا بیمارستان شهر کتالم به تعطیلی خواهد انجامید.

    دکتر صلواتی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد تنکابن که مسئولیت اعلام این خبر را به پرسنل بیمارستان کتالم داشته است در جمع مردم و کارکنان بیمارستان کتالم اظهار کرد:  جلسه شورای تامین که هفته پیش در خصوص بیمارستان کتالم برگزار شد از قبل هماهنگی نشده بود و به همین منظور دکتر صمدی حضور نیافت.

    وی افزود: در خصوص بحث نیروی کار حدود ۸ ماه پیش مشکلات و چالش ها را گفتیم و دست دوستی دراز کردیم ولی نتیجه نگرفتیم و در حال حاضر دچار حاشیه شده ایم.

    معاون اداری مالی دانشگاه آزاد تنکابن بیان کرد: زیان دهی بیمارستان کتالم در سال حدو ۲ میلیارد تومان است و همین امر باعث تعدیل نیرو شد.

    وی تصریح کرد: ما یک مجموعه ای در بیمارستان کتالم داریم که پرداخت حقوقشان در حد توانمان نیست.

    وی اعلام کرد: در حال حاضر تعدیل نیرو قرار داد معین با پرستل بیمارستان کتالم است.

    صلواتی یادآور شد: تمام نیروهایی که در بیمارستان می مانند همه شان پرسنل قدیمی در رشته خودشان هستند.

    در این بین شهروندی خطاب به دکتر صلواتی گفت: شما حتی نیروهای قدیمی را نیز در حال اخراج هستید.

    دکتر صلواتی پاسخ داد: ما نیاز سنجی کردیم.

    مجدداً یک شهروند دیگر اظهار کرد: :بیمارستان کتالم نیاز لازم مردم منطقه کتالم و ساداتشهر است، نیاز دانشگاه آزاد تنکابن در برهه ای به داشتن بیمارستان بود و برای همین بیمارستان کتالم به اسم بیمارستان ثبت شد و الان دیگر نیازی به بیمارستان کتالم ندارد و برای همین در فکر تعدیل نیرو است.

    تعدیل نیرو در این برهه زمانی از سال نادرست بود/ با کارکنان قرارداد۸۵روزه بسته شود تا وضعیت را مشخص کنیم

    شریعت نزاد نماینده مردم شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد نیز در این رابطه در تماس تلفنی با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده اظهار کرد:  اعلام و اجرای تعدیل نیرو در این برهه زمانی از سال کار نادرستی بود.

    شریعت نژاد گفت: پس از این تحصن فرماندار شهرستان ضمن انتقال مشکل به بنده،پیگیری ها و اقدامات لازم را درحال برنامه ریزی و اجرایی کردن است.

    این نماینده مجلس افزود: دانشگاه آزاد به علت عدم توانایی در اداره بیمارستان مجبور به تعدیل  نیرو شده است و باید برای کارکنان این مرکز درمانی چاره اندیشی شود.

    شریعت نژاد با بیان اینکه بیمارستان کتالم تعطیل نخواهد شد اظهار داشت: در تلاشیم مجوز مرکز تخصصی نازایی غرب مازندران را از سوی وزارت بهداشت کسب کنیم تا این بیمارستان بصورت تخصصی اداره شود.

    وی با اشاره به اینکه هم دانشگاه آزاد و هم دانشگاه علوم پزشکی در خصوص این بیمارستان کم کاری کرده اند گفت: باید کارکنان این بیمارستان که قراردادشان تا پایان امسال بود تمدید شود.

    شریعت نژاد افزود: فعلا قراردادی ۸۵روزه با کارکنان بیمارستان کتالم بسته شود تا در این فرصت بتوانیم اقدامات لازم جهت بکارگیری این نیروها در دانشگاه علوم پزشکی مازندران را پیگیری نماییم.

    گفتنی است تحصن و تجمع پرسنل و مردم این شهر در بیمارستان کتالم همچنان ادامه دارد و متاسفانه به وضع بیماران اورژانسی شهر کتالم در بیمارستان رسیدگی نمی شود.

    تا کنون نیز مسئولین ارشد شهرستانی در بیمارستان کتالم حضور نیافته اند و مردم و پرسنل بیمارستان نیز از خروج دکتر صلواتی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد جلوگیری می کنند و درب ورودی بیمارستان قفل شده است تا به گفته خودشان تکلیف این تصمیمات و پرسنل این مجموعه روشن شود.