پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13935
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رحیمیان: باید به گزینه‌ای به نفع اسلام و نظام برسیم

    رئیس هیات مؤسس جبهه مردمی‌نیروهای‌ انقلاب‌اسلامی گفت: باید در هر مرحله‌ای، رای ما و نگاه ما برای خدمتگزاری به مردم باشد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی نطام اسلامی و جبهه انقلابی چیزی جز خدمت به مردم نیست.

    وی تاکید کرد: باید به گزینه‌ای برسیم که به نفع اسلام و نظام باشد.

    وی با بیان این‌که «متاسفانه شاهد هستیم دغدغه‌ها و مطالبات برحق رهبر معظم انقلاب عموما بر زمین مانده است» ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، مطالبات فضای مجازی و مطالبه خدمتگزاری به مردم همه و همه بر زمین مانده است. نگران جابجایی ارزش‌ها و ضدارزش‌ها هستیم.

    رئیس هیات مؤسس جبهه مردمی‌نیروهای‌ انقلاب‌اسلامی گفت: معتقدیم تنها راه درمان این دردها وحدت و همدلی و همسویی مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی است؛ بنابراین بر همه آشکار شد که باید در یک جبهه گرد بیاییم و متحد شویم.

    وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری ایستگاه اول است و راه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی تداوم خواهد داشت و به انتخابات ریاست جمهوری خلاصه نخواهد شد.

    وی با بیان این‌که «جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حزب جدید نیست»، گفت: این جبهه به این دلیل حزب جدید نیست که خدای نکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق‌های دیگر نیفزاید، بلکه این جبهه یک حلقه وصل، محل اتصال و پیوند بین همه نیروهای انقلاب است.

    رئیس هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه سعی دارد احزاب، جناح‌ها و اقوام را حول محور انقلاب، خط امام، پیروی از مقام ولایت و رهبری منسجم کند تا در راه رضای خدا و برای رفع مشکلات قدم برداشته شود.

    وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ و انتخابات شهر و روستا، گفت: هرچند این انتخابات پیش رو ایستگاه اول این جبهه است، اما اصل حرکت، انسجام نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت است.

    وی با اشاره به استراتژی دشمن برای انتخابات، گفت: زمانی دشمن می‌گفت که نباید در انتخابات شرکت کرد و مانع حضور و مشارکت حداکثری می‌شد اما امروز به دنبال حضور گسترده در انتخابات هستند اما می‌گویند به گزینه‌ای که ما می‌گوییم رای دهید و او را انتخاب کنید.

    رحیمیان در پایان تاکید کرد: هیچ افتخاری در نظام اسلامی بالاتر از خدمتگزاری به مردم نیست و هر کسی در هر جایگاهی باید خود را خدمتگزار مردم بداند و تلاش کند که مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مرتفع شود و جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز در این مسیر حرکت می‌کنند.

    برچسب ها :