پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1387
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ دی, ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد:

    ۹ دی، روز «نه» به سران فتنه و «آری» به رهبری است

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز ۹ دی، مشروعیت سیاسی نظام ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیونی مردم در شهرهای سراسر کشور، به جهانیان اعلام شد، چراکه این روز یادآور حماسه عظیمی بود که فریاد بلند مردم را بر سر فتنه گران کوبید.

    به گزارش نیمه پر، شمس‌الله شریعت نژاد با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: آنچه بر اهمیت و عظمت حماسه نهم دی، نسبت به دیگر روزهای مهم تاریخی انقلاب اسلامی ایران افزوده و آن را متمایز می‌کند، در ذات و جوهره این حماسه عظیم مردمی نهفته است که باید آن را مورد واکاوی قرارداد.

    وی افزود: بی‌تردید یکی از موضوعات محوری در فهم حماسه نهم دی، بررسی زمینه‌ها و علل شکل‌گیری این واقعه تاریخی است.

    نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد خاطرنشان کرد: به‌جرأت می‌توان گفت نهم دی‌ماه ۸۸ روز «نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و روز «آری» گفتن به نظام اسلامی و تبعیت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

    شریعت‌نژاد در رابطه با اهمیت حماسه ۹ دی بیان داشت: این روز بزرگ یادآور حماسه حضور خودجوش و گسترده مردم این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی است.

    این مسئول با بیان اینکه واقعه ۹ دی بعد از انتخابات سال ۸۸ موجب خط‌کشی میان حق و باطل شد، ابراز داشت: حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نشان داد که مسائل بعد از انتخابات مغایر خواسته‌های اصلی و به‌حق مردم وفادار ایران بوده است.

    وی یادآور شد: گستردگی و حضور آگاهانه مردم در قیام ۹ دی بار دیگر شیرینی و لذت حضور مردم را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

    نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد اذعان کرد: ۹ دی خلق حماسه دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران بود، این پیروزی‌ها به برکت راهنمایی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری صورت گرفت، بنابراین همه مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور باید برای عبرت و پندگیری از آن روز بزرگ و برای جلوگیری و مقابله با این فتنه‌ها برنامه‌ریزی کرده و با وحدت و همدلی، تمام نقشه‌های شوم و پلید دشمنان را خنثی کنند.

    شریعت نژاد در پایان درباره اهمیت این حماسه ماندگار گفت: ۹ دی میثاق دوباره ملت با ولایت‌فقیه و نماد هوشیاری و آگاهی ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است.

    تنکابن ۲۴/