پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13694
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    موشک‌ها‌ی ایران پیشرفته شدند/انهدام ‌شناورهای متحرک دشمنان با موشک‌های ‌منحنی‌زن دور‌برد

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز موشک‌های ما پیشرفته شده، تا جایی که توانستیم با موشک‌های منحنی‌زن دوربرد شناورهای متحرک در دریا را با دقت صددرصد مورد اصابت قرار دهیم.

    به گزارش نیمه پررامسر ، سردار حسین سلامی دیشب در یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی‌فاطمه اصفهان با بیان اینکه آسمان افتخارات اصفهان یکی از پرستاره‌ترین قطعات آسمان اسلام است، اظهار داشت: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان زنده و خانه‌های آنها دروازه بهشت است، بازماندگان آنها اسوه‌های صبر و مقاومت این سرزمین هستند.

    وی با بیان اینکه اصفهان قلب جهاد و کانون شهادت است، افزود: نام مبارک لشکرهای این شهر رعشه بر اندام دشمن می‌انداخت، نام‌هایی که در تاریخ این انقلاب ماندگار است، صبر خانواده‌های شهدای این دیار از اجر و ایثار شهدایشان بیشتر است، چون آنها آرزوهای خود را تقدیم اسلام کردند.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره یه یوم الله ۲۲ بهمن گفت: فردا روز تجلی زیباترین نعمت‌های الهی در این سرزمین و روز طلوع مجوو خورشید اسلام از افق ایران است.

    سردار سلامی با اشاره به حرکت عظیم امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پیروزی در جایی که کفر، مسلمانان را در گورستان جهل دفن کرده و کرامت و عزت مسلمانان را از بین برده بود و جایی که منکرات به معروف و معروف به منکرات تبدیل شده بود صورت گرفت.

    وی افزود: در آن زمان بی عفتی سمبل افتخارات بلاد اسلامی شده بود و مستشاران آمریکایی برای مسلمانان تصمیم گرفته، ثروت آنها را تصاحب کرده و از ما حق توحش می‌گرفتند.

    جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: فردا روز تغییر سیمای سیاسی جهان به دست عالمی از نسل پیامبر اکرم (ص) و روز آغاز زنده شدن و حشر مسلمانان از افق ایران است، ابعاد عظیم این انقلاب شکوهمند قابل بیان نیست، امام راحل به پشتوانه این ملت بر بزرگترین امپراطوری جهان غلبه کرد و نظامی را شکست داد که بخشی از گسترده قدرت آمریکا د جهان بود.

    وی با بیان اینکه امام (ره) قدرتی را ایجاد کرد که بدون سلاح توانست قدرت‌های جهان را شکست دهد، گفت: احکام الهی با انقلاب ما زنده شد و انتشار امواج رادیو و تلویزیون در جهت ترویج مبانی اسلام و افشای ماهیت حقیقی دشمنان اسلام صورت گرفت.

    سردار سلامی اضافه کرد: در بعثت اولیه اسلام دشمنان و منافقان برابر پیامبر اکرم (ص) صف آرایی کردند تا اسلام را خاموش کنند اما خداوند بر روشنایی اسلام افزود، داستان انقلاب ما نیز مشابه داستان اسلام است.

    وی با بیان اینکه همه قدرت‌های جهان علیه این انقلاب متحد شدند، اظهار داشت: دلیل این موضوع تشکیل حاکمیت اسلام است چراکه هر روز پیروزی زرینی در صفحات تاریخ اسلام به نام ایران ثبت می‌شود.

    جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد:انقلاب در بدو تولد خود با دشمنان بسیاری روبرو شد، آمریکا و شوروی که دشمن هم بودند در مقابل یک ملت بی صدا متحد شدند تا در نابرابرترین جنگ تاریخ بعد از عاشورا مسلمانان را شکست دهند، اما امام (ره) با کمک ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های بیدار در مقابل این دشمنان متحد ایستاد.

    وی ادامه داد: اولین حرکت خطرناک قدرت‌های بزرگ، آمریکا، شوروی، اروپا و متحدان آنها جنگ تحمیلی ۸ ساله بود، صحنه زمینی، دریایی و هوایی این جنگ عراق بود اما صحنه تبلیغاتی، اقتصادی، تقویت نظامی آمریکا، شوروی، عربستان و اروپایی‌ها بودند، این جنگ صحنه یک جنگ جهانی بود که برای شکست دادن این ملت به میدان آمد اما شهیدان بزرگ ما با فداکاری بر تمام ساختمان به هم پیوسته قدرت جهانی غلبه کردند.

    سردار سلامی گفت: ملت ایران می‌دانست که نباید آن تجربه‌های تلخ تکرار شود بلکه باید در مقابل دشمنان خدا از ولایت حمایت و اطاعت کرد تا مسلمانان گرفتار سرنوشت دردناک و مبهم ۱۴۰۰ ساله خود نشوند، ملت ایران از این جنگ پیروز به در آمد و این آفرینش یک عظمت بی نظیر در تاریخ بود و ما هنوز از آثار آن مقاومت ۸ ساله در امان خواهیم بود.

    وی افزود: آمریکا در طول ۳۸ سال همه توانایی خود را علیه این ملت به کار گرفته است، جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران جنگی جهانی و تمام عیار بود، همه به خواسته آمریکا عمل کردند اما ایران چهره یک کشور محاصره شده را به خود نگرفت.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مشکلات کنونی آمریکا گفت: امروز ارتش آمریکا ۱۲ لشکر در اختیار دارد که قادر به جنگ روی زمین نیست، اما ارتش عراق در جنگ با ایران ۵۰ لشکر و ۹۰ تیپ داشت که با امکانات اروپایی در مقابل ما ایستاد و از هر نقطه‌ای مسلح بود.

    وی ادامه داد: امروز ۵۰ میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقرند و تمام زیرساخت‌های آنها فرسوده است، این کشور با بحران هویت جوانان روبه‌رو است و این از جمله مسائلی است که خود آنها می‌گویند.

    سردار سلامی با اشاره به تهاجم فرهنگی آمریکا علیه ایران گفت: آنها تصور می‌کردند که با تحریک جوانان ما می‌توانند آنها را در مقابل نظام قرار دهند، به دنبال این بودند تا نمادهای شیطانی را جایگزین معصومیت جوانان ما کنند اما این تصور که می‌توانند صورت آنها را با آنچه خود می‌خواهند نقش دهند، اشتباه بود.

    وی ادامه داد: آمریکا بعد از ناکامی در این مسائل راه نفوذ را در پیش گرفت، پس از آن دست به ترور دانشمندان ما زدند تا موتور علمی ما را از کار بیندازند اما درست در زمانی که ما تحریم بودیم ماهواره به فضا فرستاده، بالگرد و هواپیما و پرنده‌های بدون سرنشین ساختیم.

    جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز موشک‌های ما پیشرفته شده، تا جایی که توانستیم با موشک‌های منحنی‌زن دور برد شناورهای متحرک در دریا را با دقت صددرصد مورد اصابت قرار دهیم.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان اسلام گسترش یافته است، گفت: امروز شهدای جبهه مقاومت در شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ با دشمنان می‌جنگند، امروز در سرزمین‌هایی که روزی محل تاخت و تاز مقامات غربی بود اکنون دیگر فرش قرمز برای آنها پهن نیست و کسی به آنها لبخند نمی‌زند و این حقیقت اسلام است.

    سردار سلامی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها ما تهدید می‌کنند اما در همان زمان یک کودک ۵ ساله را بازداشت می‌کنند، کودک ۵ ساله‌ای که فقط یک کودک ۲ ساله از او می‌ترسد.

    وی خاطرنشان کرد: امروز در دریا راه برای مانور ناوهای جنگی هر دشمنی بسته است، دیگر ناوها یک فرودگاه امن نیست، بدون شک هر دشمنی بخواهد چنین حرکت انجام دهد در مبدا منهدم خواهد شد، زمین و آسمان و دریا برای آنها آتش است و کاملا مسلح و مسلط هستیم، آنها هم می‌دانند، روسای جمهور جنگویی داشتند که به بسیاری از کشورها هجوم بردند اما زمانی که به ایران رسیدند متوقف شدند و این داستان ادامه دارد.

    برچسب ها :