پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13686
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    یادداشت/ احسان برزگر

    معارفه بدون تودیع بخشداری رامسر

    پس از گذشت شش ماه و نیم از استعفا محسن مداح بخشدار اسبق، ارسلان نعمتی جایگزینش شد و عهده دار مسئولیت بخشداری بخش مرکزی شهرستان رامسر شد اما در مراسم تودیع و معارفه از برنامه تودیع خبری نبود.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، پس از گذشت شش ماه و نیم از استعفا محسن مداح بخشدار اسبق، امروز ۲۰ بهمن ۹۵ ارسلان نعمتی جایگزینش شد و عهده دار مسئولیت بخشداری بخش مرکزی شهرستان رامسر شد که جای تقدیر و تبریک فراوان است ولی نکاتی قابل توجه و تامل است.

    جلسه صرفا معارفه بخشدار بوده نه تودیع؛ هرچند فرماندار رامسر از تلاش دو ساله مداح یاد کرد و تشکر جانانه ای داشتند ولی جا داشت که به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و ارج نهادن به مقام والای جانفشانی پدر شهید بزرگوارشان محمودرضا مداح رودسری و نیز حضور و تلاش ۲۴ ماهه این فرزند شهید نیز مراسم تودیع هم برگزار می شد و از ایشان تجلیل بعمل می آمد در حالیکه اصلا از ایشان دعوت بعمل نیامد و دور از انتظار دولتمردان تدبیر و امید بود.

    هر چند فرماندار در برهه ای از زمان و شرایط سخت کاری هم زمان مسئولیت های معاونت فرمانداری و سرپرستی بخشداری را یک تنه به دوش کشید و الحمدلله به خوبی هم آبروداری کرد و دست مریزاد می گوئیم و جای تقدیر فراوان است اما سوال مردم مظلوم رامسر محروم از مسئولین، استاندار محترم به ویژه نماینده مجلس منطقه که مدیریت هماهنگ؟! عزل و نصب ها را در حوزه های مختلف؟! دنبال می نمایند این است که اگر این وقفه و تعلل نزدیک به هفت ماه که ۲۵۰ روستای شهرستان رامسر بدون بخشدار بوده در شهرستان های دیگر استان مازندران چنین وضعیتی بود چه اتفاقی می افتاد؟!

    آیا مسئولین شان که با رای و اعتماد همین روستائیان نجیب بر مسند قدرت تکیه زدند، سکوت می کردند و بی تفاوت از این همه انتظارات و مشکلات می گذشتند؟!

    حال ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر در این برهه زمانی حساس در نزدیکی سال جدید و تشکیل ستاد عریض و طویل نوروزی و در آستانه‌ دو انتخابات مهم و حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا فرصت را مغتنم بدانید و نگذارید که ۶ ماه بعد معاون فرمانداری مشخص و معارفه شود تا سایر مسئولین دلسوز با آرامش بیشتر پاسخگوی به موقع انتظارات مردم نجیب شهرستان رامسر باشند.

    احسان برزگر/ عضو شورای اسلامی شهر رامسر